Spider-man 2 hulp...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phoenix NL, 11 jul 2004.

1. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    [Spider-man 2] hulp...

Hoe kom je met spider-man 2 bij het vrijheidsbeeld?? Ik kan namelijk niet over het water heen springen. :p

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  2. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he knul, ik help je ff uit de brand: dus je gaat naar het uiteinde van het eiland dat als je aan de kant staat het vrijheidsbeeld ziet, en dan klim je op een gebouw wat daar ergens staat, met 2 van die watervaten op het dak, en daar komt een helikopter overheen, daqn moet je springen en aan de helikopter gaan hangen, en ergens tussen het grote eiland en het eiland waar het vrijheidsbeeld op staat in, kruist de helikopter een andere helikopter, dan moet je overspringen en aan die andere helikopter gaan hangen, en die brengt je naar het eiland daar.

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    kan je gewoon vrij rond'vliegen' / lopen? of is dit niet mogelijk :mad:

4. t-dog

t-dog BLEEH

Leuk Bevonden:
    0
    als we het nu tog over spiderman 2 hebbe heeft iemand hem en vind hem geen zak aan geef k je hoogstens 45 euro voor

5. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Thanx Tim!

Ja Tommy, je kan gewoon vrij rondlopen en slingeren maar je kan ook de 'echte' opdrachten doen of mensen in nood helpen. Of je gaat de geheime munten zoeken (605 in totaal (volgens mij)) of de extra opdrachten doen (300). En je kan pizza rondbrengen, foto-opdrachten en nog meer, dus je hebt genoeg te doen.

6. t-dog

t-dog BLEEH

Leuk Bevonden:
    0
    daarom wil ik dese game ook graag

7. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe schakel je bij het vrijheids beeld die zwevende dingen uit van mestyria om bij het "brein" te komen

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    trang gebruik alsjeblieft spoilerbalkjes voortaan.

dit wou ik namelijk liever niet weten wat er nog ging gebeuren :cool:

9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    kan je zelf weten wat voor foto's je maakt?

10. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Voor zover ik weet niet.. Je moet gewoon (met tijdslimiet dacht ik) Naar gebouwen heen springen, en dan naar bepaalde plekken op dat gebouw gaan en op X drukken.. Je krijgt wel heel kort te zien hoe de foto eruit ziet. :)

11. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  12. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kick...

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    waarom zit je te kicken?
    ??????????????????????

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoopt zo snel antwoord te krijgen, maar als niemand het weet heeft kicken ook geen zin, je zal moeten wachten tot iemand reageerd met antwoord, dus laat het kicken voortaan achterwege.

15. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok het spijt me

16. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet nog steeds niemand het?

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    admin [2k] ik weet wat ie bedoelde met kicken maar vroeg hem meer waarom kick je van dat heb toch geen nut hier? :D

maar galo zal je effe antwoord geven je wacht tot helicopter in je buurt is ( beste sta je op het hoogste gebouw in de omgeving) dan spring je hoog (indrukken A) en dan doe je websling en daarna druk je niks meer in als het goed is hang je dan aan de helicopter) als er hogere gebouwen zijn of je zit te laag dan pak je niet vast. is het simpel of niet, volgens mij had je dat ook zelf kunnen bedenken toch?? kick trouwens voortaan de bad guys in spiderman :D

18. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Galo, wat bedoel je met 'op de chopper springen'??

19. Maurie

Maurie Master-Boy

Leuk Bevonden:
    0
    Heeyz allemaal, Ik heb het spel Spiderman 2 voor de XBOX, maar kan niej verder...bij ong. 44 % van het hele spel compleet, dan moet je tegen Dock Ock en dan moet je 9 van die machines uitzetten om die machine middenin te stoppen, maar als dat is gelukt dan gaat ie ni uit maar dan doet hij niks ofzo, maar dan gaat dat schild van Dock Ock weg en dan moet je hem verslaan, mijn vraag was dus: Hoe moet je hem dan verslaan...?, net als op de trein daarvoor, door zijn tentakels op de grond vast te maken met je web of gewoon erin gaan en vechten. Als één van jullie het antwoord weten mail me maar op maurie_hoffmans@hotmail.com, of op deze site, met vriendelijke groet..Maurie.
    Ik kijk uit naar jullie reactie....

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18

je moet hem gewoon netzoals op de train webben. gebruik naar beneden op je dpad van te voren eenmaal zodat je hem lockt (dan is ie steeds zichtbaar) en zet hem dan vast. Ik had het probleem dat ik er steed drie snel webde maar dat die vierde me pakte steeds. Ik ben daarom gewoon lekker gaan button smashen (B en Y lekker snelrammen) toen had ik hem zo dood

je moet hem natuurlijk wel slaan als ie vastzit

Succes!!

Deel Deze Pagina