Dit is wat ik voor elkaar krijg: [plaatje]http://members.lycos.nl/gerjanl/xbox-cap-test.JPG[/plaatje] Dit is met het gratis programma AMCap, mijn vragen nu: Hoe krijg ik gewoon goed beeld, dit is vrij belabberd (op de screenshot lijkt het mee te vallen, dit is dus niet zo) Mijn videokaart is een apparte: 9800pro maar met de ati rage theater chip dus (s)video in en out. Wat is het beste capture programma? (Ik heb pinnacle studio9, adobe premiere pro, kan het daarmee?) Hoe krijg ik er geluid bij, ik heb een creative audigy 2 zs, maar die standaard rood en witte kabels passen er niet in, omdat er zo'n soort huls omheen zit. Zal dus een soort verloop kabeltje moeten hebben ofzo? Ik sluit mijn xbox aan video de standaard kabel waarbij ik die gele kabel, in een kabeltje doe die een svideo uitgang heeft en dus in de videokaart past. thx alvast.
Wat voor resolutie draai je windows? Als ik het goed heb draait de xbox op 640x480, dus als jij een hele grote resolutie hebt zul je het scherm niet veel scherper krijgen denk ik. Misschien heb je de opties van het capture programma ook nog niet op de hoogste resolutie staan. Met het geluid, heb je geen andere dingen waar je ze op aan kunt sluiten? Ik heb een of ander verloopstukje gevonden thuis, waar door die 2 tulpstekkertjes 1 aansluiting worden voor bijvoorbeeld een koptelefoontje (maar hij past dan ook met een standaard pc surround set kabeltje , en alle boxen doen het dan wel gewoon
On-topic houden graag. Afkomst van de game wordt niet gevraagd en ook niet van toepassing om naar te vragen of te weten in deze thread.
Dank je 2k, @Rox, ik draai dat venster op 640x480, windows resolutie is 1280x1024. Maar de kleuren kloppen niet enzo. ligt misschien ook aan het programma ofzo?
Ik heb een Ati Radeon 9500 PRO maar mijn TV kaart (met TV in en S-Video in en nog wat) is van Asus. Mijn standaard capture programma is Cyberlink Power VCR II maar ik beschik ook over AMcap. De ervaring leert dat AMCap dezelfde kwaliteit geeft als het duurdere programma, dat is tenminste zo met de TV-kaart. Hoe zijn de kwaliteiten van jouw TV-kaart, want als ik 't altijd bekijk is het belabberd, of vang jij TV-beelden wel gewoon full-screen, mocht dat niet zo zijn dan zou ik niet verder zoeken naar een capture programma want dan haal je al gewoon 't beste eruit wat erin zit.