Iemand die een van deze spellen heeft gespeeld ? of alle twee ? commentaar ?? agressive inline krijgt goede reviews.. slam tennis wordt bijna niet gereviewed
Ik krijg morgen Aggresive Inline, ik wel wat neerzetten over deze game. Slam Tennis, mwah, lijkt me niet echt wat.
aggrr inline heb ik al gespeeld ziet er goed uit. gameplay is lekker maar anders dan tony hawk wat ik zelf wel lekker vind zon verschil.
je kan ze overal bestellen maar nog nergenst officiel dat er staat dat ie uit is. iemand die hem in de winkel in zeeland heeft gezien? (vlissingen, goes, middelburg)
grrr ik moet zeker weten dat ie er vrijdag is anders moet ik mag ik er pas zaterdag om (moeder moet rijden)
Op vakantie had ik een frans (ja ik was gek) blaadje gekocht en daar stonden een aantal zeer mooie dingen in voor de Xbox, onder andere een zeer vette preview over Ninja Gaiden en ook een review van Slam Tennis op de Xbox en PS2. Op de PS2 scoorde de game slechts een 82 en waren ze er niet helemaal tevreden over, echter op de Xbox scoorde de game een vette 91 en ze waren zeer enthousiast, bijna zo goed als Virtua Tennis zeiden ze. Er stond boven als beoordeling voor een 91 megahit dus dat zegt wel wat ook al kan je niets op 1 review baseren. Zo, is Kseen ook weer blij
hmmm, wel veel voor een spel waar zo weinig over bekend is zelfs op de site van infogrames staat er heel weinig over slam tennis...