weeeeeh, ik heb een usb stickje in huis gehaald, en zon 2.0 stickje is toch verfrissend snel in vergelijking met mn trage 1.1 mp3 speler (die mp3 speler haalt nog geen volle 1.1 bus) nu alleen nog een xbox plug, en ik kwam er dus in de winkel achter dat veel verlengsnoeren gebruik maken van de inline release, en dus geen xbox plugje hebben
hopla, een joytech neo S controller gehaald, dit ding is inderdaad wel redelijk voor zn prijs, en het inline release snoertje grondig verbouwd en het werkt! ik heb nu dus de mogelijkheid zowel een usb stick aan mn xbox te hangen, als mn xbox controller aan mn pc
ik heb een goedkope controller gekocht (joytech neo S, 20 euri bij de D***ns, en op zich zelf nog wel een redelijke controller) daar van heb ik dat kleine stukje snoer (van inline release naar xbox) open gewerkt (zonder de draden door te knippen) en er twee usb stekkers aan gesoldeerd (beide gebruiken de zelfde kleurcodering, de gele draad van de xbox controller is onnodig en mag je doorknippen), daarna heb ik alles weer netjes met isolatietape afgewerkt, en testen maar ik kan wel een foto maken, maar alles wat je dan ziet is een kabeltje met twee extra usb stekkers (als je dit doet, vergeet niet alle shielding (die draadjes rotzooi die om alle draadjes gewikkeld zit ) ook met elkaar te verbinden, doe je dit niet, dan krijg je erg veel storing en zal de kabel en de controller waarschijnlijk niet meer werken)