ik heb deel 1 3 dagen geleden gekogt en wat een gooooed spel is dat en in februari komt deeltje 2 dus wat ik me afvroeg wat zouden julie willen dat ze moeten vebeteren in deel 2 en wat ze juist zo moeten laten in deel 2 brand maar los
Ze moeten wat doen aan de dialog (sp). Je krijgt vaak (heel vaak) keuzes over wat je wil zeggen en dat beinvloed ook vaak je light/darkside alignment, aleen, deze keuzes zijn vaak niet zo vrij als je zou denken. Hoewel je een darkside speler bent en for example Juhandi toch maar wil neer rammen in plaats van naar haar zwak geklaag to luisteren, zou je dat vaar niet doen omdat je dan denkt van: Als ik aardig ben, krijg ik maybe een betere reward/nieuwe party member/nieuwe opties of items. Ik bedoel dus te zeggen dat het iets meer aantrekkelijker zou moeten zijn om dark te zijn, niet beter dan light, maar wel even aantrekkelijk (vergelijkbare,balanced items als rewards). Anderen vinden dat dit al goed zit, maar dat vind ik niet en ik zou graag een het spel door kunnen spelen als dark jedi zonder allerlei opties en items mis te lopen. Items kan nog wel, maar grote opties als extra characters enzo wil ik toch echt niet mislopen omdat ik die "vrijheid" van dialog uit-test. Um, yeah. Verder echt een topspel
Kijk hier eens, al een Kotor 2 thread, wel zo fijn om in deze thread verder te gaan ipv een nieuwe ervoor open te maken. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=50679&page=4&pp=15