Ninja Gaiden: Ninpo?

Discussie in 'Algemeen' gestart door alexbox, 11 jul 2004.

  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ik spring gewoon op de bitch en als ik spring druk ik Y B in dan heeft ze iig schade dat ik haar aanraakt en dan is et idd nog de vraag of ie raak is :)
     
  3. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij krijg ik dan altijd een dirty disc error als ik naar dat altaar loop waar ik haar tegen zou moeten komen :mad: echt zo k*t is dat
     
  4. HellFirzen

    HellFirzen Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    btw ik heb nu dat ik leuke vuurbolletjes kan schieten, ice strom kan maken en vuur om me heen
    wat kan ik het beste upgraden?
    ik heb al een keer de vuurbol geupgrade maar ik kan ook w88 tot dat ik lighting heb...
    en ben intussen voorbij alma
     
  5. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beste de inferno upgrade en daarna, de inozuma helemaal, de ice storm heb je tenslotte maar bij 1 baas nodig, ik vind die slecht.
     
  6. HellFirzen

    HellFirzen Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik denk nog niet...:confused: bij de baas dan
    anyway thanks for the tip
     
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    3 vlammetjes is heel normaal hoor, die smarty weet er nix van :p Je bent er waarschijnlijk maar 1 vergete, dat is vlak voor alma in de archive room, sl8 daar 60 fiends af en voila een spirit of the devils, je bent er maar eentje vergete niet zoon ramp dus. en je krijgt welleens een kadootje van maramusa ja, maar er zit maar 1 spirit of the devils tusse en echt niet meer hoor.
     
  8. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    vanwege dat omdat ik in level 6 met 4 vlammetjes zat en hijs in 9 met 3, en had ik du verwacht dat hij wel een stuk of 2 had vergeslagen, en ik had het niet goed gezien zie nu pas dat er 9 stond ik had 19 gelezen
     
  9. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm tja en het leuke is dat er maar 16 zijn :p
     
  10. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk chapter 6 baas verslagen, hij is helemaal niet moeilijk maar zonder potions doe je er nog wel een tijdje over |:- ben nu bij alma maar dat gaat ook nog niet perfect .. wanneer krijg je de lightning ninpo ? ik heb nu net die ijs ninpo gekregen en meteen geupgread. maar op de achterkant van het spel zie je ryu vuurballen schieten .. wat is dat eigenlijk ?? want die inferno ninpo kun je niet upgreaden :'-( ...
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kun je kopen bij maramusa dank kan je hem 2 keer upgraden
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe moet ik weten dat er maar 16 zijn ik heb het spel nog helemaal niet uitgespeeld ik, erger nog ik heb het nu niet meer heb het terug moeten sturen omdat ik bij alma steeds een dirty disc errror kreeg dus ik krijg nu een nieuwwe opgestuurd
     
  13. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    et zijn dr idd 16 .. staat op de 8erkant ofzo of in de manual .. maar idd had ik ook wat jij had dirty dis error mar dan helemaal op et begin in dat riviertje ... maja heb ook een nieuwe :)
     
  14. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    heb em gister terug gesturd en krijg als alles goed gaat over een dag of 5a6 denk ik een nieuwe
     
  15. jakaloe

    jakaloe Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik in help theat??
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom in de help thread :) leesmaar eens wat help dingese, misschien dat je het dan allemaal wat beter snapt
     

Deel Deze Pagina