Ik ben totaal ongelovig en geef niks om Jezus, Satan of iets anders buitenaards. Ik heb dan ook niks tegen dit soort games. Als ik het speel denk ik niet na over het feit "o nee, we worden satanisten, we gaan de kerken in de fik steken en weg met jezus". Ik speel het spel omdat ik het leuk vind (heb het nog niet gespeeld) en niet omdat er duivels of wat dan ook in voorkomt. Misschien denk ik er zo over omdat ik het tegenover gestelde ben van Kobold kwa geloof, maar denk er ook over omdat ik een game nog altijd niet met de werkelijkheid in contact breng. En dat van Columbine vind ik iets onterecht. Ze mogen het best tegen Doom 3 hebben vanuit religieuze stellingen, en die zal ik ook accepteren als iemand er anders over denkt dan ik, maar om nou te zeggen dat het een nieuwe Columbine kan veroorzaken terwijl er tich andere shooters zijn vind ik minder gepast.
Ik pak na een pottje GTA mijn vlammenwerper niet uit de kast om een wat mensen te gaan verbranden. Waarom zou ik me dan bij de 'demonen' aan gaan sluiten na het spelen van Doom3?
Ik wou me eerst ook aansluiten bij de demonen. Maar toen dacht ik: Nee ik doe het toch maar niet, die demonen stinken zo... (demoon) : "Tis waar ik stink" edit: ik vond deze reactie wel tof: 1398. bush is gh4y and 3vil! Bush = Satan. Game = game. You = retard.
er is trouwens ook een nieuw filmpje te downloaden, volgens mij is het van de pc-versie. stond ergens op gamer.nl , ik heb geen zin om te zoeken
gewoon eerst wat fraggen en dan alles afbiechten en alles is weer vergeten en vergeven, iedereen blij
dit is echt wazig ik dacht dat doom 3 een van de games was waar iedereen op aan het wachten was maar heb ik het toch weer verkeerd. ik wacht in ieder geval wel op dit spel en zal er ook veel plezier aan hebben. iedereen heeft hier zijn eigen mening over en laat dan ook iedereen in zijn waarden. maar painkiller is ook z'n soort spel en zijn jullie daar dan ook tegen?? mzzl marcel
Waarom zou je je bij de demonen aansluiten na dit spel? Je knalt ze toch af? Gaan ze dan niet achter jou aan?
lol ik zei laatst nog tegen een vriend dat de hele wereld op 3 dingen wacht...de herijzing van jezus, halo 2, en de olsen twins in de penthouse...het moet dus jezus, doom 3 en olsen twins in de penthouse zijn
Laat Jezus maar zitten als hij terugkomt dan is er de apocalyps en daar heb ik geen zin in. Oja en jezus bestaat niet...
Herijzing jezus? Viel me in een oogwenk ergens op met het jaartal 2003. Laat dat fabeltje (in mijn ogen dan) snel voorbij vliegen en kijk uit naar een game waar je gewoon lekker kan schieten. Geen nazi's afknallen (kwamen ze toen ook met protesten omdat er hakenkruizen zichtbaar waren?), geen gemuteerde wezens (kwamer er toen ook protesten tegen genetische manipulatie, buitenaards leven?). Gewoon een lekkere shooter met dit keer demonen. In DOA3 is de eindbaas ook een soort duivel in Hell, kwamer er hier ook protesten tegen?
Ja maar deze petitie is ook niet echt serieus kijk maar naar de tweede reactie dies meteen al een dis... ik geloof dat er in totaal 6 serieuze reacties bijzitten de rest is allemaal vage troep zoals: Satan: Suck my dick in hell bitch!hahahaah... zoiets dus, maar er zitten ook grappige dingen tussen dus ik kik zo nu en dan ff en als ik iets zinloos te melden heb douw ik het erbij...
NEEHJ DOA3 Eindbaas Genra (project Omega) was geen DUIVEL!! Het was een genetisch experiment wat iedereen niet zo leuk vond dus gingen ze hem maar doodmaken, Het is dus Anti-Genetisch manipuleren!! Goed he van Team Ninja!! Trouwens een eervolle zaak die petitie, heb mijn steun dan ook meteen gegeven En geef de petitie door aan iedereen die ik ken...
Och, de herrijzing van jezus mogen ze van mij nog wel ff mee wachten, als eerst die andere dingen maar komen
Nee, dan heb je geen stijl Pastoor: "Wat brengt jou hier mijn zoon?" Ik: "Ik heb er spijt van pater, ik heb hele rassen uitgeroeid. Er heeft veel bloed gevloeid." Pastoor: "Maar mijn zoon?!! God vergeeft veel, maar dit?!!" Ik: "Ja, net gebeurd gek! Paar minuutjes geleden tijdens een potje Doom III! Knalde ze allemaal ram voor z'n flikker."
Pastoor : (in zijn nopjes) hmm mijn zoon , blijft hier zitten dan ga ik dat duivels machientje eens uitproberen