packard bell

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pobo, 18 jul 2004.

1. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    hoi

ik wou een nieuwe moederbord+cpu+videokaart en geheugen.
    maar ik weet niet zeker of dat kan wat ik heb een packard bell
    en hun hebben een eigen samensteling van onderdelen en de en de kast heeft ook een merk van packard bell ik weet niet zeker of een nieuwe moederbord in kan. :confused:

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nieuw mobo is een kwestie van past ie in de kast.
    Opmeten dus.

Verder moet het geen probleem zijn als het op hardware aankomt.

3. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan ik ook mijn oude cd en dvd en mijn hardeschijf in houden.
    dus op de niewe mobo aansliuten

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een tijdje geleden in de pc van tante , wat extra geheugen bij geplaats.
    Wat bleek de i.p.v een normale ATX MSI moederbord , heeft PB er een MSI mini ATX moederbord erin gestopt.

Je zou de kast mee kunnen nemen naar de pc-boer en hem even laten controlleren als daarwel een andere moederbord in past.

De overige hardware van de Packard Hell heeft standaard aansluitingen.

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  5. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is simpel ATX kast <---> ATX moederbord. Maar welke een Packard Bell is weet ik niet. Ik kan je alleen maar vertellen dat je beter ook meteen een nieuwe kast koopt! Want die heb je nu al voor een 40€ met een voeding van 300 of 350 Watt bij.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als je moederboard, videokaart, geheugen nieuw is zal het ongetwijfeld geen probleem mogen opleveren. Dan behoud je alleen je dvd/cd/diskette drives en hdd drive en eventueel geluidskaart. Die zullen vast wel werken met nieuwe moederboard. Vraag is alleen of je dan niet net zo goed een nieuwe pc kan kopen waar je eventueel wat componenten over zet. Prijs van comlpete pc's in verhouding met de los aan te schaffen onderdelen zullen denk niet veel schelen.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De Packard Bell pc die ik had (model uit jaar 2000), zat een MSI moederboard in van het formaat mini-ATX. Maar de behuizing bood ook gewoon de mogelijkheden om daar een ander ATX moederboard in te stoppen. Je kan altijd de behuizing meenemen naar de lokale pc-boer, om te kijken of het past. Past het niet, dan kan je overwegen om een nieuwe behuizing te kopen.

8. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb echt slechte ervaringen met packard bel... echt alleen maar problemen! ondanks dat ik de kast had volgepropt met mooie dingetjes: He wasn't satisficed (fout gespeld btw)

9. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ze noemen het niet voor niets: Packard Hell

Deel Deze Pagina