[Genma] Ernstig probleem!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 26 jul 2002.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus in een kamer met 3 'kachels' zeg maar en die spuwen één voor één vuur, nu hangt er daar een lever te bengelen en daar moet je zeker kunnen aan trekken maar hoe, ik heb al op alle mogelijke posities gestaan maar hij vertikt het om eraan te trekken, plz help.

2. ITNL

ITNL Guest

blijven proberen je moet echt daaraan trekken dan gaat de deur aan de andere kant open. en krijg je een tandwiel volgens mij???

3. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een beetje moeite met Genma.

ik vind het ook vrij irri dat je draait met <- en -> en loopt met /\
    op de thumbstick.

bij de meeste 3th person spellen loop je naar rechts als je naar rechts duwt.

of kan je dit ergens instellen?

4. gevork

gevork Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb horen zeggen dat de spel heel kort is!!!
    Kan da????
    Anders ga ik da kopen!!!!

5. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, k heb Genma uitgespeeld in zo'n 6 uur.
    Is iid wel kort maar is wel best een aardig spel.
    De replay value is alleen niet zo heel erg hoog, want ik heb alleen een PANDAPAK losgespeeld.
    Dan loop Samonuske met een pandapak aan rond en heeft in zun buidel nog een vrolijk klappende pandababy erbij.

Over de vraag: Volgens mij hoefde je dat touw nog niet te trekken maar moet je doorlopen, of heb ik me de verkeerde kamer voor?
    :confused:

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wheaaaaaa?? Dat is fucking snel man, ik heb er ook wel zon 6 uur op zitten maar was lang niet zo ver gekomen..

7. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, is dat dan zo snel? Dat wist ik niet! Maar ik ben tot nu toe wel erg snel door vrijwel al mijn games gegaan. JSRF deed ik 10 uur over en Gunvalkyrie 8 en een half.

Ik moest Genma ook snel uitspelen want ik had em gehuurd en had maar twee dagen de tijd.
    Maar gezien de moeilijkheidsgraad moeten er toch wel meer mensen zijn die het nog sneller hebben gedaan.
    Iemand met een ps2 had em binnen 5 en een half of zoiets geloof ik....

8. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Onder 3 uur de tijd uitspelen krijg je extra features.

Bovendien je kan dit spel wel snel uitspelen maar je mist dan wel veeel dingen.

ik ken 3 mensen die Genma eerder uithadden gespeeld dan ik en die misten mooi wel meer dan 40 % van het spel :p

(als je de demon world helemaal uitkampt krijg je een voorwerp om een machtige zwaard te halen om de laatste vijand makkelijker te vermoorden)

Dat hadden ze al gemist en dat is 1 van de vele vele dingen.

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je the game uitspeelt krijg je nog een mini game oni spirits,die is ook wel leuk.
    Als je hem niet hebt zeker kopen hij is in de uitverkoop bij intertoys geloof ik, iets van 40euro kost ie daar.

10. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mocht je interesse hebben dan heb ik een walkthrough ... mocht je een xtje echt vast komen te zitten of geen zin hebben om 10x hetzelfde stuk te moeten afleggen om vervolgens weer zo'n teringpuzzel op te moeten lossen wat niet lukt, dan kan het best handig zijn (ik geef toe ... ben af en toe een beetje gemakzuchtig :D ) ... laat 't maar ff weten

11. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog niet uitgespeeld maar ik ben volgens mij wel al voorbij die kamer.Je moet die kachels uit doen een voor een en met een of andere volgorde.Als die kachels uit zijn dan gebeurt er iets.Ik weet niet precies meer wat want het is een maand geleden dat ik G.O. voor het laatst heb gespeeld.Volgens mij valt er iets uit een schilderij nadat de kachels uit zijn.

12. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon heel simpel: Je komt de kamer binnen en loopt compleet door naar rechts, druk op A, trek aan de hendel en de deur aan de overkant gaat open, de drie vlammen verschijnen steeds in een bepaalde volgorde en het is gewoon voorzichtig oversteken (maar wel snel genoeg, anders gaat de deur weer dicht) en voila, je bent binnen......

Deel Deze Pagina