Xbox Hip Screen Pad

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dark Shadow, 19 jul 2004.

1. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb weer eens geld te veel en dus ging ik weer eens wat gadgets zoeken om mijn geld aan kwijt te raken, kom ik dit tegen:

LM 521 Features:

Analog Controller with built-in 2.6" High Resolution, High Quality TFT Screen.
    No Monitor or TV required to play your Xbox.
    Allows you to play games and watch DVD movies*.
    DVD movie playback kit required.
    Fully adjustable screen that locks in place with special tilt feature.
    Hip Screen Pad is compatible with
    the Xbox console
    Analog controller is fully "Force
    Feedback" compatible.
    Multi-player support for up
    to 4 players.
    Includes stereo speakers
    and headphone jack.

Zou dit ding nu een beetje fijn zijn en waarom? Het lijkt me wel fijn om in de zomer buiten te zitten want dan hoef je natuurlijk alleen maar de voeding aan te sluiten. Maar wat denken jullie hier nu van?

2. alibi

alibi Guest

lekker nuttig!!! moet je je eigen scherm vasthouden! lijkt me erg onhandig!!! .......

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    eurm, het is verwerkt op een controller, en een controller houd je altijd al vast. dus dan gaat dat van jou niet op alibi.

ik heb er ook wel eens aan zitten denken, voor als ik weer eens 2 uur onder weg ben in de auto. Alleen volgens mij heb je voor de xbox nog niet van die plugjes om hem te laten lopen op ene batarij ofzo. Het nadeel hiervan is natuurlijk dat het een erg klein scherm is en je daarom niet echt lekkere sfeer mee krijgt van een spel. Ook zal dit wel erg duur zijn voor hetgeen van wat je der voor krijgt. zijn vast wel leukere gadgets te koop ;)

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    leuke gadget ben alleen bang dat de controller te zwaar is en daardoor niet lekker mee te gamen is

5. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    dit is wel eens leuk als je een film wilt kijken en tevens ook wilt gamen enz
    of als je op vakantie bent of naar een lan gaat is dit wel handig maar als je ook wel wat ken zien is klein ik vind het beeld scherm veelste klein

6. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    zeker handig!

Alleen waarvoor mag joost weten :{
    Ik zou mijn geld toch wel aan iets nuttigers weten te besteden :cool:

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind 75 euro een beetje teveel voor zo'n klein scherm. En multiplayer met z'n vieren?? Lijkt me erg krap worden...

8. CryoMancer

CryoMancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is een 2,6 inch scherm, wat neerkomt op een diagonaal van 6,5 cm, wat ik toch wel klein vind, een GBA heeft 7,5 cm

maar de controller zelf ziet er goed uit, en ik heb er op internet ook wel een naar gezocht, die controller schijnt wel okee te zijn, het scherm weet ik niet

als je een goed scherm zoekt om op reis te xbox, kan je het beste en joytech schermpje nemen, joytech maakt de beste schermpje

9. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet wel je xbox daarop aansluiten of niet. dus i.p.v xbox op tv aansluiten sluit je nu je xbox op een controller met schermpje aan als ik het goed begrijp.

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me erg onhandig... je zit ten 1e alsnog met snoeren (Voeding) en ;t is klein! :mad:

>> besteed je geld aan een leuke game, of een andere gadget! :)

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het nog overwegen om 'm te kopen, als hij niet te / zo duur is! als het een koopje is, dan ist mooi meegenomen... anders niet

12. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel leuk als je zo rondkijkt op www.xbox-scene.com en ziet dat er iemand is geweest, die dat schermpje in z'n xbox inbouwde. Waarom? tjah, weet ik ook niet, lekker nutteloos, maar je bent wel weer aan het modden! *)

Deel Deze Pagina