bij ninja gaiden in level 11 (underground sanctuary) kom je bij een eindbaas met die grote vleugels (degene die heen en weer rent door de hal en ook steeds op een plateau springt) ik ben nu bezig met de windmill shiruken om zijn kop naar beneden te krijgen en hem dan aan te vallen met de bijl. is dit de goede tactiek want ik blijf doodgaan. ik heb wel 10 kleine levens elixers en 1 grote en nimpo zit ook maxium gevuld ( 5 kleine balletjes en drie grote elixers ). kan iemand mij helpen alvast bedankt
bedoel je die vogel in het Aquaduct? trouwens je kan beter naar die grote ninja gaiden helpthread gaan, daar heb ik pas nog gezegd hoe die vogel moet
Je moet jump en Y gebruiken en als je achter die draak staan moet je springen en snel op X X X drukken. Ik heb het net nog gedaan en het werkt perfect.
De beste manier om hem te verslaan is de flying swallow attack te gebruiken door naar voren te springen en y te drukken, als hij ze hoofd naar benede doet ga je eronder staan en gebruik je art of ice storm voor een flinke schade, als je dit 2 of 3 keer doet is ie dood. als ie op een platform springt gwoon ff uit de buurt blijven.
De grote helpthread voor Ninja Gaiden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1006875#post1006875 Even wat moeite doen volgende keer...