ninja gaiden zit ik vast

Discussie in 'Algemeen' gestart door IPNAR, 20 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IPNAR

IPNAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij ninja gaiden in level 11 (underground sanctuary) kom je bij een eindbaas met die grote vleugels (degene die heen en weer rent door de hal en ook steeds op een plateau springt) ik ben nu bezig met de windmill shiruken om zijn kop naar beneden te krijgen en hem dan aan te vallen met de bijl. is dit de goede tactiek want ik blijf doodgaan. ik heb wel 10 kleine levens elixers en 1 grote en nimpo zit ook maxium gevuld ( 5 kleine balletjes en drie grote elixers ). kan iemand mij helpen alvast bedankt _O_

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je die vogel in het Aquaduct?
    trouwens je kan beter naar die grote ninja gaiden helpthread gaan, daar heb ik pas nog gezegd hoe die vogel moet

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet jump en Y gebruiken en als je achter die draak staan moet je springen en snel op X X X drukken. Ik heb het net nog gedaan en het werkt perfect.

5. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    De beste manier om hem te verslaan is de flying swallow attack te gebruiken door naar voren te springen en y te drukken, als hij ze hoofd naar benede doet ga je eronder staan en gebruik je art of ice storm voor een flinke schade, als je dit 2 of 3 keer doet is ie dood. als ie op een platform springt gwoon ff uit de buurt blijven.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina