XBOX agenda??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door woolyonline, 20 jul 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was dus vandaag ff in de stad, loop ik langs een boekwinken dus d8 ik aan een schoolagenda voor mijn volgend jaar :confused:
    Daarbinnen zag ik een PS2 agenda en d8 ik, WAAR IS DE XBOX AGENDA,
    weet iemand of die er is, zo niet ga ik er zelf ff 1 maken/ontwerpen!

greetz me _0/

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die is er naar mijn weten geen. Heb ook alleen maar de PS2 agenda zien liggen. Geen Xbox agenda dus...

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    wel een pu agenda :) maar xbox is toch nét wat beter :D

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    koop een lege agenda spuit hem groen met zwart en plak er allemaal xbox stikkertjes in en je hebt je eigen unieke xbox agenda.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoef niets te kopen :) Omdat ik naar havo 5 ga, krijg ik van school een agenda. Die worden gratis aan mn school gegeven door 1 of andere hoge school. Zit dus wel helemaal vol met reclame... Maar ja, boeiend die dingen zitten altijd vol met reclame. Maar ik ga hem denk ik ff helemaal om toveren dat ze hem niet meer terugkennen. xbox, nintendo, en babes door de hele agenda :D

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die kreeg ik ook vorig jaar toen ik naar 5 Havo ging. Blije agenda, heb 'm nooit gebruikt.

Simpsons Agenda ownage! :cool:

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg juist agenda's van school in de 1e en de 2e. Het was voor ons juist 'leuk' om er zelf een aan te schaffen [die wij kregen was ook 3 keer zo dik en 2 keer zo groot als een doorsnee agenda.

Marja, ik twijfel nog tussen de PU-agenda, Fokke en Sukke [heeele flauwe humor *) ] of een goedkoop ding wat ik helemaal onder plak, schrijf, teken etc.

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Een pocket pc is veel makkelijker als een agenda ;)

9. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop gewoon de agenda waar je een surprisebox bij krijgt. Weer gratis plakband roller en pritstift en dat soort reut, altijd handig.

10. 1 tip:

Ga niet naar school met een Xbox agenda

11. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ga niet naar school met een agenda. Agenda`s zuigen. Of je onthoud het gewoon of je maakt ff een aantekening op het prikbord van je laptop. Veel mooier en efficienter dan zo`n puberale agenda met allemaal domme teksten/plaatje erin. maja is mijn mening....

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en mod em ff om tot een xbox pocket pc...

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Das een eitje met wisbar :9

14. Ja cker!

Heb ook een pocket PC. Ik verkoop hem alleen omdat ik me een beetje patser voel met zo'n ding. Ik koop hem wel als ik directeur ben van iets :)

Maar dan heb je idd een Xbox agenda! Je kan namelijk je bureaublad aanpassen. Dan doe je daar gewoon een Xbox wallpaper!!!

Kopen? *) voor 270 euro is ie voor jou! (was 330) en 1 maandje oud.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2004
  15. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

Pas nou op... Strax wordt je gebanned en raak je je Pilotenhorloge enz nooit kwijt, en blijf je 4000€ schuld staan... *)

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zal ik ff pimpen:

Neej dankje ik heb al een van de betere Pocket Pc, kost maar €950,-- en hij werkt perfect. Inieder geval bedankt _0/

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Niet offtopic raken over andere vormen van agenda's als laptop, pocket pc's, onthouden en dergelijke. Is gewoon normaal dat je een agenda hebt, toen ik op de middelbare school zat was dat de normaalste zaak dat je een agenda had en zag je niemand even zijn laptopje op tafel pakken om huiswerk op te schrijven.
    Dus alleen reageren als je iets nuttigs te melden hebt omtrend een Xbox agenda.

18. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    vertel?

Ik heb gewoon 'n agenda waar ik dingen die ik moet weten / onthouden in opschrijf...
    that's it

19. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is Graveheart gebleven. Ik had zon zelfde thread en toen zei die dat ik maar naar de plaatselijke boekhandel moest gaan en toen heeft ie hem gesloten

20. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom niet of zullen ze dan denken dat je een nerd bent ofzo?

Deel Deze Pagina