Microfoon-keuze

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Iosh, 20 jul 2004.

  1. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moest er toch maar eens van komen, een microfoontje voor m'n pc'tje :) Is er nou nog veel verschil in kwaliteit, of loopt dat met de laatste generatie wel los?

    Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor MSN/Skype, niet voor gamen. Ben dan ook voor een standalone-microfoon, en geen headset. Ik heb rondgekeken op de Logitech site, maar daar is eigenlijk maar één keuze (ik heb me laten vertellen dat Logitech over het algemeen wel garant staat voor goede kwaliteit) :)

    Welke gebruiken jullie, en hoe bevallen ze? Veel last van ruis of andere moeilijkheden?
     
  2. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is niet zo heel veel verschil in die dingen, als je een beetje een goede wil hebben moet je gewoon voor een Logitech of Trust gaan suc6!
     
  3. KingBen

    KingBen DA X-BOXER

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 1 gezien bij de BCC voor €4,95 de verkoper zei dat die goed was (maarjah of die dat niet altijd zeggen ;))
     
  4. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een mooie zwarte van trust Jammie :). Pas heel mooi bij de rest van me pc die beige is :p. Zit toch niet zoveel kwaliteitverschiil in microfoons?
     
  5. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen idee eigenlijk, vandaar dit topic :) Prijzen varieren van 5 tot 40 euro, pik morgen gewoon de goedkoopste op bij de plaatselijke pc-boer, dan kom ik er vanzelf achter ;)
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wel verdomd duur als je een microfoontje wilt hebben voor MSN/Skype. Ik heb zo'n simpel Creative microfoontje (op standaard) wat ooit met m'n geluidskaart werd meegeleverd en doet echt prima dienst. Ik gebruik ook Skype en gebruik hem zelfs voor simpele opnames. Klinkt gewoon prima hoor. Ik zou het niet zo duur zoeken. :)
     
  7. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb er in Kuala Lumpur 1 gekocht, 2 euro maarliefst, maar wel een headset :) Werkt prima, microfoon doet t perfect, en de boxjes doen het ook prima! Ben de naam even kwijt van het merk :mad:

    Bij de Mediamarkt is er dacht ik 1 te krijgen voor 3 euro :) Volgens mij werkt 'ie ook al goed! Maar meer dan 10 euro moet je zeker niet uitgeven :)
     
  8. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedankt voor je reactie Mike, dat is precies het antwoord wat ik ff nodig had. Ik moest mezelf dwingen om niet gelijk een dure Logitech te bestellen :)
     

Deel Deze Pagina