Hey mensen het lukt me niet om de 4e serve training te voltooien heeft iemand tips hoe ik deze moet doen want ik sla telkens net uit wat ik ook probeer hard slaan zacht slaan etc. Alvast bedankt voor de hulp
1 tip, stuur alleen even tijdens de swing en laat dan los, dus gewoon kort tikje. Dat helpt al veel en je slaat veel minder uit... En verder gewoon blijven volhouden. Zelfs ik heb die training na veel oefenen gehaald (vind de serve trainings echt het meest rotte van allemaal!!)
Je moet voor de verre hoeken maar een klein tikje geven en voor de korte scherpe hoeken lang in gedrukt houden, werkt van zichzelf eigelijk... Btw ik vind je signature enorm irritant, het is maar dat je het weet!
mensen bedankt het is al gelukt, enne bedoel je mijn sig.?? tja sorry kan er nix aan doen hij is nou eenmaal zo geworden
Serve-Training vond ik het makkelijkst, zonder enige misser. Aces. . de Forehand Golden Star vond ik irritant.. heb nu met de FEMALE alle sterren opgebruikt, nu nog No.1 worden Succes met je Training ! /wegens halen van de training, is deze verder overbodig voor topicstarter.