Hoe werkt een standalone DivX player?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door S3NS31, 20 jul 2004.

  1. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus geen idee hoe een standalone divxspeler werkt, kan je er misschien software zoals mediacenter (voor omgebouwde xboxconsoles) opzetten? Of een custom bios/firmware :confused: Dit omdat ik van plan ben ééntje te halen, met voorwaarde dat ie ook Xvid afspeelt en als het zou kunnen .ogm bestanden. Kortom; is er een mogelijkheid om Xvid en Ogg Vorbis af te spelen op een standalone divx player?
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet, lijkt dat je de decoder moet updaten in de firmware. Zoiets kun je het beste even vragen of zoeken op www.tweakers.net... Daar zitten allemaal van die tech psycho's die weten het vast beter/sneller gok ik.
     
  3. Maniak

    Maniak Idle.

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een DVD/DIVX speler, de DVP-632 van Philips. Hij speelt zowel DIVX als XVID zonder problemen af, en misschien ook nog andere codecs, dat heb ik nooit geprobeerd. Support voor nieuwe codecs (als bijvoorbeeld DIVX 6 uitkomt) komt in de vorm van firmware upgrades die je gratis kunt downloaden op de Philips website.

    Toen ik hem kocht kon de speler nog niet omgaan met subtitles, maar in de laatste firmware upgrade zat ook daarvoor de support ingebakken. Hij pakt netjes alle standaard formaten: SUB, SRT en SMI.

    Software zoals Media Center erop zetten kun je vergeten, net zomin als dat je PowerDVD op een gewone DVD-speler kunt zetten.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Onze dvdspeler speelt dvd- af, onze pc kan alleen dvd+ schrijven :mad:

    /Edit: :eek: past eigenlijk niet in deze thread |:-
     
  5. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, ik ben eruit en ga een Kiss of Hiteker halen. Wat mij betreft is dit topic gesloten
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004

Deel Deze Pagina