Ik heb nu credit card en live pakket *) *) *) maar nu heb ik een router gekocht omdat ik dan tenminste niet de heletijd mijn xbox naar beneden moet tillen ik heb de volgende gekocht een sitecom -202 je kunt met deze het mac adres klonen dat is een vereisde met chello maar nu lukt het niet om boven verbinding te krijgen help!!! heeft geeft allemaal fouten dns error xbox live not found help :{ :{
owh ik dacht dat ik alleen het mac adres moest invullen en dan dat het dan klaar was maar kzal het proberen thx
Ip adres en dns moet ie van router krijgen en dus automatisch overnemen en zal je zelf niet hoeven in te vullen bij je Xbox. Aan mac-adress hoef je denk helemaal niet te zitten. Heb zelf toen ik Live nam direct verbinding gekregen en niks van mac-adress ofzo hoeven in te vullen.
Even een vraagje want ik zou graag live willen. Is het met chello classic een beetje te doen? of heb je dan veel last van lag? We hebben 2pc's op internet en dan komt daar dus nog een xbox bij. Als op beide word gegamed/gesurft, trekt ie dat dan een beetje?
als op beide word gegamed en gedownload/geupload (kazaa) dan trekt ie het niet ... zonder dat gespuis heb je geen lag ...
We gaan er van uit dat je geen upload hebt. Dus alleen beetje gamen/surfen.. gaat niet lukken dus? Er staat namelijk "en"
ehm ... alle breedband verbindingen zijn momenteel geschikt voor Live ... dus ja het gaat lukken ... maar bedoel je "we gaan met de kranen open dwijlen" dan wens ik je veel suc6
bedoel je gamen op xbox en surfen op pc? dan zou het misschien net kunnen. je moet je ouders gewoon wijsmaken dat de computer gehacked wordt als jij op Live zit en je ouders tegelijk surfen
Hmm ok Dan weet ik dat in iig. Aangezien hier nogal veel computers altijd aanstaan, en er vaak gebruik van word gemaakt, dan vind ik dit wel fijn om te weten
upload snelheid 384 Kbps download snelheid 2560 Kbps dit zijn de snelheden van classic. de upload zal dus de barriere zijn voor het gamen en surfen tegelijk. je merkt zelf wel wat je wel of niet moet doen om niet te gaan "laggen"
Idd ja, upload is echt K*T Hele nieuwe internet connectie zou wel welkom zijn, alleen ligt het plaatsje silvolde echt ergens ver weg gestopt in the achterhoek, en daar hebben ze nog geen leuke internetconnecties maarja.. eerst ff bij ma zeuren of het mag, en dan maar is kijken hoe het loopt met classic
mac adres ?? ik heb hier gelezen over dat mac adres ..... en ik heb ook geprobeerd om het te achterhalen maar het lukt gewoon NIET !!! wat was de juiste opdracht ook alweer die je moest invoeren ..want ik heb het zovaak gedaan maar xp zegt dan dat het geen juiste opdracht is ..... help
Kan iemand mij helpen. De minimale download, upload en ping snelheden zijn voor xbox live: Download snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s) Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s) Mijn snelheid is: Download: 134.2 KByte/sec (=1074 kbps) Upload: 13.9 KByte/sec (=111 kbps) Is dit voldoende om op xbox live te komen? En hoe weet ik dat het voldoende is? Door meer cijfer in het speedtest resutaat of minder? Ik denk hoe meer cijfers des te beter. Omdat het gaat over bytes die je binnen een sec download of upload.
Je kan bij je abbo op chello.nl oid kijken wat je uploadsnelheid is. Deze zal ongetwijfeld 128kb/s zijn, maar daar hou je thuis iets minder van over. Moet zeker wel lukken om met jouw abbo op Live te gaan.
de snelheden zijn voldoende ... het gaat om je abbo snelheid (dit is een gemiddelde) ... meer niet minder niet