Agressive inline is al te koop bij www.dimensionplus.nl en slam tennis komt inderdaad de 23'ste pas uit !
Tja ik heb het blad XBM uit de UK en daar krijgt de review van slam tennis een 6 volgens hun lelijke graphics slechte controls en lslechte animatie. Agressive inline is een preview maar ziet er beduidend beter uit. Good Luck...
Gisteren waren ze er al. Bij gameshop No Limit in A'dam. Hebben geloof ik ook een site. Weet ff het adres niet...
Ej kun je daar altijd die nieuwe games halen? Bij ons in de buurt heb je Discovery, daar kun je ook vrij snel nieuwe games kopen.
Nou ja, altijd weet ik niet. Maar vaak wel. Daar hebben ze dus ook die contr. s (zie andere thread) voor 49,95 Euro. Ik had bijvoorbeeld GTA III voor de PS2 al half oktober daar gekocht terwijl ie in andere winkels pas twee maanden later er was. Zal ff hun adres en site proberen te vinden.
Gameshop No Limit videogames Rijnstraat 229 1079 HH Amsterdam tel. 020-6442848 fax 020-4421726 www.nolimitgames.nl Op de site staat het niet maar ze hebben dus Agg. Inline en contr. s voor 49,95 Euro. Dus niet samen voor 49,95 maar...ach je weet wel wat ik bedoel !
Ik heb net die controller s gehaald bij no limit en wat voelt dat ding lekker aan zeg. Echt een aanvulling op de collectie. Een aanrader hoor.
Ik heb net Aggressive Inline gehaald bij no limit en wat voelt dat ding lekker aan zeg. Echt een aanvulling op de collectie. Een aanrader hoor. ps. het is geen tony hawk, wat meer arcade. wel erg vet tot nu toe. het eerste level is schrikbarend groot, de 2e en 3e zijn ook niet verkeerd.