The Urbz: Sims in the City

Discussie in 'Algemeen' gestart door Egamer, 21 jul 2004.

  1. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben net terug van vakantie dus veel nieuws te zien!
    Zelf heb ik geen andere thread gezien, dus ik post maar.

    Zelf heb ik alle Sims op de PC, en ik heb gezien dat The Urbz komt voor de xbox, geheel nieuw concept.
    In The Urbz is het de bedoeling om van je character een succesvol persoon te maken. Echter, dit gebeurt op een heel andere manier dan in The Sims (aldus EA). Jij moet je werkgevers de voldoening geven van jouw skills, in onder andere de Sushi Bar, de Bootleg Fireworks of de Chop Shop. Hoe meer succes, hoe meer promoties en kansen die voor je komen te staan. Jouw hoofddoel is om een zo groot mogelijk reputatie te maken, dat je bekend wordt in de andere Urbz, en zo dus steeds meer toegang krijgt in de hele stad.

    Ook zijn er 5 nieuwe screens, geniet maar. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond the sims altijd al dom.....dus kun je al raden wat ik hiervan vind
     
  3. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, dit flopt echt!
     
  4. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ze moeten hiermee kappen.
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    games maken waarvan ze toch al weten dat ze gaan floppen ja dat moet inderdaad een keertje ophouden.......en die keer moet nu zijn
     
  6. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel een geheel nieuw concept, ik heb wel moeite mee dat EA het maakt, als bijv. een andere ontwikkelaar en uitgever het maakt, dan zou het wel top worden.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Idd The Sims was leuk, de uitbreiding nog leuker, maar na 100.000 van de stomme pakketen werd ik het wel een klein beetje heel erg zat ! Ik weet zeker dat dit niet succesvol zal worden :{
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom nou weer dat gezeur op EA :mad: ,het gaat toch om het spel, mischien is the sims een beetje uitgebuit, maar om daar heel EA voor te veroordelen vind ik ver gaan. Ze maken mischien niet altijd het beste, maar hun spellen zijn wel altijd goed verzorgt ( weinig bugs enz. ). en om het nou direct wel leuk te vinden als het van een andere uitgever zou komen vind ik helemaal onzin.
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    nee daar ligt het niet aan het ligt gewoon aan dat sims dat slaat gewoon nergens op the sims is kl*te en dat zal het altijd blijven hoe nieuw het concept dan ook mag zijn het is en blijft altijd een kl*te game
     
  10. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    precies wat MIK€¥ zegt
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dit echt niks. Het leukste in de sims vond ik altijd om mijn eigen huizen te bouwen en niet om met de sims een heel leven te leiden. En dat maken ze nu steeds belangrijker, helaas...
     
  12. Caladan7

    Caladan7 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste sims was origineel, NIET leuk, de paketten waren niet bijzonder en zouden met z'n allen met gemak 1 cd kunnen bevolken. Verder is dit spel niet een beetje uitgemelkt maar heeeeeeel erg, wat op zich geen ramp is ware het niet dat je chick jouw van je toffe games afhoudt, maar door die te dumpen is dat probleem ook weer op te lossen.
    Verder vind ik 't prima dat ze meisjes op die manier vna hun spaar centen beroven want ik wordt wekelijks genekt door de parfums en dan heb ik toch liever dat EA 't binnenkrijgt en het kan besteden aan het ontwikkelen van nieuwe originele games, of zoals gebruikelijker het opkopen vna noodleidende originele studios en dan vervolgens hard cashen op over hun ruggen.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    the sims heb ik altijd veel gespeeld maar dit lijkt me eigenlijk nix
    het is allemaal meer van hetzelfde eigenlijk
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou nou jongens, 11 november is de grote dag! Dan komt the urbz uit, daar laat je halo 2 voor liggen toch??
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    idd niet een heel verstandige release date :)
     
  16. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze melken maar uit van mij zolang het maar leuk blijft ik vond de sims leuk tot en met zover , ik ben gefocused op de sims 2 ik wil um graag maar mn eigen pc is stuk , the urbz lijkt me wel leuk omdat je zo'n soort spel niet op de consoles, hebt ongeacht de achtergrond dat het veel uitgemolken is so what
     

Deel Deze Pagina