Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Is goed ik hou me rustig:p maarre die andere heb ik al maar is dat dus het enige van die armors is jammer best wel goed spul voor in het begin

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    klopt, maar hij vroeg om de boots, greaves en pauldrons. En het is idd best wel goed spul voor het begin. Medium armor werd gewoon zwaar ondergewaardeerd door de makers. Als je het vergelijkt met light en heavy. Voor light heb je glass en voor heavy heb je ebony. Maar voor medium heb je niks noemenswaardig :{

3. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt maar in het begin ben je juist met medium armor het beste vind ik want bij light heb je alleen chitin en bij heavy heb je wel goeien maar dan ben je al gauw overencumberd (altijd flink irritant) weet iemand nog een iets betere medium armor dan dreugh????? ik heb ook heavy armor als major skill maar dan kan ik nix meer meenemen als ik helemaal heavy ga

Volges mij is de armor van de Ordinator ook medium maar da weet ik nie zeker

4. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ebony is toch nie het beste voor heavy????????

5. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    die indoril armor is idd ook medium. Vrij nutteloos aangezien ze je gelijk aanvallen. Verder is de royal guard armor ook medium maar je krijgt pas een setje als je de tribunal main quest heb uitgespeeld. En dan is die armor best wel waardeloos.

Ebony is idd de sterkste heavy armor op alle artifacts na. En die zijn echt sterk qua heavy. En gebruik die edit-knop maar. Ik ben niet boos ofzo maar dit werkt voor iedereen best wel storend. En het kost geen extra tijd.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Deadric is het beste heavy armor van een soort.
    Je hebt ook nog artifacts (zoals: Lords Mail, Ebony Mail, Fists of Rhandalgulf en The Masque of Clavicus Vile). Die zijn nog sterker, maar daar kun je geen setje van maken van allemaal hetzelfde soort zodat het een beetje bij elkaar past (niet dat dat wat uitmaakt)

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

gewoon voor royal armor een guard taunten en zijn armor pakken

8. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    tsja zou je kunnen doen:) maar hij is best nog wel sterk en ik weet niet of ze je daarmee graag zien rondlopen.

9. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat armour is altijd wel lastig om te kiezen als je je character aan het bouwen bent. Vandaar dat ik nu maar unarmored als skill heb gekozen :)
    Ik dacht dat dat wel ok was, maar ik ben nu toch rond de 43 en nog steeds maar armour 10 of 11. En nee ik heb geen light of medium armour erbij aan ofzo :) Hebben jullie ook deze ervaring met unarmoured?

Edit; zelf vind ik die light armour wel erg goed. Neemt lang niet zo veel gewicht in als de andere en als je eenmaal glass hebt....Is toch relatief wel erg sterk volgens mij. Maar ja, met een fighter ga je ook weer niet in light armour lopen

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  10. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nog nooit unarmored gedaan omdat als je geraakt wordt je gelijk een flinke klap krijgt. Je hebt misschien wel meer ruimte voor andere dingen maar met glass armor voel ik me toch stukken veiliger.

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, het was ook een beetje een gok om te kijken hoe unarmoured uitpakt...Ik heb op zich een aardig sterk magic-mannetje, ik had alleen achteraf beter light armour kunnen nemen. Maar wie weet, als de skill en speed omhoog gaat.

12. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle quests voor hlaalu behalve die van orvas dren want die heb ik al gedood. Maar steeds als ik om advancement vraag zeggen ze dat ik er nog niet aan vol doe.
    Weet iemand hoe ik een hogere rang kan krijgen?

13. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb met een breton mezelf helemaal de tering gewerkt om goed te worden in unarmored maar geloof mij het blijft gewoon slecht vergeleken bij de andere armorskills
    als je toch voor unarmored gaat moet je zorgen voor een hele goeie healing spell en barrier spells het is slecht maar je kunt je er wel meer op je magica richten en als je de goeie combinatie van spells hebt maakt niemand je meer wat maar toch het blijft nie geweldig

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Door de skills die belangrijk zijn in Hlaalu hoger te laten worden. Je kunt zien welke skills bij Hlaalu horen, door in je character menu naar het gedeelte met de factions te gaan. Dan ga je met de cursor naar Hlaalu en kijk je welke skills je omhoog moet brengen om in rang te stijgen.

15. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Goede healing spells en barrierspells heb ik wel, maar een probleem wat ik altijd heb met zo'n magic-mannetje is als ik een double-handed-weapon-gast tegen me krijg. Die slaan je makkelijk met 1 klap tegen de grond en vervolgens tweede klap en dan ben je dood. Dan heb je te weinig tijd om spells te selecteren en uit te spreken. Hoe doen jullie dit?????
    Ik krijg ze zelf wel dood door op voorhand een aantal monsters te summonen en dan zo'n grot in te lopen waar ze staan...maar het blijft pittig.

Verder is volgens mij een voordeel van 'unarmoured', dat je ook een kans hebt om een slag van een vijand te ontwijken (zoiets als bij block zegmaar). Volgens mij hebben light - heavy armour dat niet.

16. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik me aanmelden bij de Telvanni (ik heb nog geen house gekozen). Waar moet je hiervoor wezen (Vivec?) en kun je daar ook ergens goede summon-spells kopen?

Wat is volgens jullie nou een van de beste monsters om te summonen? Qua hit-points (dat ze een beetje klappen kunnen incaseren) en damage doen?
    En dan graag zeggen welke monsters in het begin het beste zijn, en welke monsters als je beter in conjuration bent (een golden saint kan je in het begin toch niet tevoorschijn toveren).

Thx weer!

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  17. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Gast jij bent vroeg op:p als je op b drukt kom je bij je spullen als je dan op je recheter trigger klikt kom je bij je magic schema met alle spells en scrolls en genchanten spulletjes die je bezit als jij klappen krigt en je ligt op de grond ga je hiernaartoe (je wil bijvoorbeeld healen) klik je op je healing spell bijvoorbeeld heart heal dan heb je hem meteen geselecteerd in spells vakje dan hoef je hem alleen nog maar te casten in het spel zelf en het is gebeurd snap je :D

18. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    ik hoor iedereen praten over the boots of blinding speed waar de fuck kun je da wijf vinden die jenaar zon plaats moet teobrengen WAAR IS ZE!!!!!
    en welke armor class zijn de boots of blinding speed????

19. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, als je vanuit Caldera naar de Ebony Mines loopt staat ze daar op een gegeven moment langs de weg. Je moet haar dan geloof ik naar Hla Oad brengen.
    En volgens mij was het light armor.

20. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina