http://www.webpetitions.com/cgi-bin/print_petition.cgi?99498642 /Mod DesertFox, volgende keer duidelijk weergeven wat je bedoeld. Petitie gaat erover dat ze MP gedeelte gewoon dit jaar uit willen brengen , en dit te bereiken d.m.v een petitie. Groet.
En wat wil je daarmee zeggen... Je mag best wat meer info geven ipv klakkeloos een link plaatsen over een petitie.
Je wil een pre release van het mp gedeelte van Battlefield Modern Combat? Waar je dan GT 4 prologue style veel te veel geld voor neer moet leggen? Iedereen zijn wens hoor
Een soort van formulier waar mensen hun handtekening opzetten en dan bijvoorbeeld naar de woningvereniging sturen als de hele buurt last heeft van 1 asociaal gezin... Ik vind dit ook nergens op slaan, beetje belachelijk
Het gaat erom dat het spel Battlefield modern combat een jaar is uitgesteld omdat ze er zonodig een sp in willen verwerken Een pure mp-game die een jaar wordt uitgesteld wegens een kleine hoeveelheid gamers die zo'n spel offline willen spelen check de filmpjes van de game ze zijn gruwelijk... maar mischien sta ik hier wel alleen in
ik pas dan wel weer je TOPICTITEL aan. volgende keer gaat ie dicht als je even niet duidelijk uitlegt wat je wil bereiken, en waar het over gaat groet DesertFox
Ben 't er helemaal mee eens. Een jaar wachten omdat ze er een single player in willen zetten en die single player is dan natuurlijk niets meer dan een beetje bots mollen, alsof iemand daar op zit te wachten.....belachelijk gewoon.
Het is ook nooit goed he. Eerst hele tijd zeuren dat EA live moet gaan, gaan ze live, moeten ze alles ook nog zo snel mogelijk uitbrengen. En daarna zeker gaan zeuren dat EA hun spellen te snel uitbrengt.....
Laat ze maar wat langer aan de game werken. De game is nog niet zo lang geleden aangekondigt. Dus wanneer ze de game nu al gaan uitbrengen dan krijg je denk ik kwalitatief niet z'on goede game. Alhoewel BF natuurlijk een pure MP game is kan een SP geen kwaad. En met een jaar meer tijd hebben ze ook meer tijd om de bugs eruit te halen, graphics op poetsen(die vond ik niet echt geweldig) enzovoorts.
Met als gevolg dat ze 'm in de zomer van 2005 cancellen, omdat het spel niet meer mee kan meekomen met de spellen die in die tijd uitkomen.