Beste wireless controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Inbreed, 20 jul 2004.

1. Inbreed

Inbreed Fuckin' maniac

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Voordat iedereen meteen gaat roepen: SEARCH! UTFS! etc....dat heb ik dus al gedaan! Ik word daar echter niet veel wijzer van :confused: . De één zegt dat de draadloze Logitech controller snel kapot gaat, of dat de knoppen stroef zijn, weer een ander prijst de Logitech de hemel in _O_ . Maar wat is nu echt de draadloze controller voor onze geliefde Xbox? Ik kom er niet uit in mijn eentje en daarom stel ik hier deze vraag. Enkele eisen waaraan de controller moet voldoen:

-Redelijk lange speeltijd, minstens 30 uur met rumble (vibratie is geil :+ )
    -Normale layout, liefst niet als de S-controller (als dit echt niet anders kan, ok dan misschien wel)
    -Turbo knoppen etc. zijn geen vereiste

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ? turbo knoppen?...

3. Inbreed

Inbreed Fuckin' maniac

Leuk Bevonden:
    0
    Van die extra knoppen op sommige controllers waarmee je (dit was vooral vroeger zo) extra voordelen kreeg bij het spelen bijv. automatisch vuren/snel vuren. Op sommige controllers zit dit ook nu nog.

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    jeweetwel, speciaal voor noobs ontworpen. Die druk je dan in en als je dan bij een vechtspel een knop indrukt, dan hoef je niet de hele tyd die knop in te drukken, maar kun je de knop gewoon inhouden.

5. Inbreed

Inbreed Fuckin' maniac

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even back ontopic :+ : maar heeft er iemand een suggestie....welke controller is de beste?

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Die zonder draadje natuurlijk :+ 8)

Wees wel zeker dat als je er 1 aanschaft dat deze niet met infra rood werkt, dit omdat je dan heel de tijd op de lens moet richten. Een met radio golven werkt stukken beter, hopelijk heb je hier iets aan O-)

7. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteravond tijdens linken met een piranha(of zoiets) gespeeld...klotekut!
    reageerd veel te laat,blijft hangen etc.
    neuh,gewoon een"lijntje". 8)

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Eens, Dan maar een 'gerotzooi' met kabels. Het valt allemaal best wel mee als je kijkt wat een gekloot het is met wireless controllers.

9. Inbreed

Inbreed Fuckin' maniac

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb er vandaag toch maar eentje gekocht dan. De Joytech Neo S Wireless controller. Ik heb al meer producten van Joytech en daar was ik al zeer tevreden over en deze controller is tot nu toe ook zeer relaxt!

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zijn er geen officiele controllers van microsoft??

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nope die zijn er helaas niet. Je moet echt aan dat third-party spul als je wire-less wilt gaan :+

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    is het er een met infrarood of radio golven de eerder genoemde problemen van late reactie etc. komt omdat het waarschijnlijk infrarood is en tja dan moet je de contact maken met een onzichtbare lichtbundel op het optische oog schijnen.
    Met radio golven is dan ook het beste naar mijn mening

13. Inbreed

Inbreed Fuckin' maniac

Leuk Bevonden:
    0
    Het is er een met radiogolven. Er is geen vertraging merkbaar zelfs niet wanneer ik aan de andere kant van mn slaapkamer (8 meter verder) ga zitten.

14. Camiel81

Camiel81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    maar met zo'n draadloze controller kan je dus niet je xbl headset aansluiten, toch? Want dat zou wel fijn zijn als dat wel kon.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb deze: logitech cortless konteroller
    gekocht bij nedgame voor weet ik hoeveel.
    of check gcshop.nl http://www.gcshop.nl/details.php?id=845

17. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja, maar ik heb geen live dus dan heb je er nix aan. dan kan je gerust een draatloze kopen, maar ik heb er nu 2 met draadje. ik rol ze op (in zo verre{meestal 1}) en da draatje zit mij niet in de weg.

18. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    draadje ;)

19. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb je al over live gespeelt want ik lees dit op teamxbox.com
    /edit: moet je dus wel een draadloze headset hebben

Laatst bewerkt: 18 aug 2004