Hoi, Ik koop al heel lang OPM2 voor de playstation 2 mede omdat daar een demo bij zit, maar nu zoek ik ook zo'n xbox blad. Weet misschien iemand een blad (liefst nederlands maar engels ook geen probleem) die niet te duur is (onder de 10 als het kan) en die een demo heeft met speelbare demo's. kan je dit blad ook in Nederland kopen? Ik hoop dat iemand het weet. Robin
Er is de OXM. Het enige blad met demo. Kost 14 euro, is een engels blad. Is te koop bij alle Bruna winkels.
Wat is de echte hele naam van dat blad en wat is de site daarvan dan ga ik mij mischien anbonneren op dat blad.
Moet je wel goed opletten dat je de goede koopt! Er zijn namelijk 2 bladen te koop en de ene heeft alleen trailers en geen Demo's! Die fout heb ik ook een keer gemaakt xD
het XBM blad is veel beter dan de Nederlandse, maar zit altijd een demo bij, wil hem ook es kopen zonder, want die demo's zijn vaaak niet wat ik zoek...
Ja maar daar kan je alleen abo nemen en voor de rest is de forums enz voor je gesloten neppe site (wel mooi overgings)
Ik moet zeggen dat ik altijd OXM koop, soms verkoop ik de demodiscs via het forum. Ik heb er nog steeds een paar liggen, die zijn af en toe nog steeds leuk. Zijn wel bijna allemaal demo's die je met 2 man kan spelen. Dan verveel je ook minder snel.
Een leuke demo is inderdaad nooit weg natuurlijk, anderzijds het Engelse blad waar we het nu over hebben kost 15 euro, das 33 ouderwetse guldens!!! Tegenwoordig kosten de Classics voor d Xbox hetzelfde en dan heb je wel een compleet spel, lijkt me dat dat de keuze nogal makkelijk maakt....
het OXM is wel leuk voor de demos maar het is wel official, en wordt dus beinvloed door Microsoft zelf, dus voor de geloofwaardige reviews hoef je het niet te doen!
Dat is niet helemaal waar, want bij mij in de buurt hebben juist veel bruna's ze niet en de Ako's wel.