Internet virus?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Hammerman, 22 jul 2004.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dus dat ik last heb van een <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=virus&v=56">virus</a>. Kirjg heel vaak een foutmelding dat de zoekpagina niet kan worden geopend en dat de bewerking is afgebroken. Sommige pagina's kan ik wel openen maar worden dan gewoon compleet wit, zoals dimensionplus.nl Ook kan ik mijn mailtjes bij hotmail niet deleten, eerst zij hij dat ik er geen een had aangeklikt en nu zegt hij dat er meerdere personen aan het zoekwoord (ofzo) voldoen. Nu heb ik ook ineens dat sommige woordjes gewoon links worden naar ntsearch ofzo. Nooit van gehoord, denkk dat het misschien met elkaar te maken heb, begon allemaal tegelijk. Weten jullie hier iets van en kunnen jullie me helpen?

Heb trouwens als i kniet op internet zit nergens last van

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=56025
    Deze thread gaat over het NT Search probleem.
    Wat je kan doen als het niet om NT search spyware gaat, maar echt een IE probleem:
    spyware removers als spybot s&d, ad-aware, je kan hijack this runnen en ongewenste programma's/troep eraf gooien, virus scannen, IE opnieuw installeren.

3. Ik heb precies hetzelfde probleem!

4. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Een andere oplossing is een alternatieve browser gebruiken zoals mozilla firefox, ie6 laat zich volgens mij vrij lastig reinstallen, maar als ik het zo lees is het gewoon een geval van agressieve malware/spyware....

Ik zie dat et nu verwijderd is, magoed, blijf je IE gebruiken dan loop je het ook zo weer op...magoed, let's not get into that right now....

Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  5. Het is al gefixed door spybot:)

Deel Deze Pagina