ik heb een vraagje.. laatst had ik een career gemaakt en die had ik daarna weer gedelete omdat ie niet helemaal was zoals ik wilde.. maar nu wil ik weer een career deleten alleen weet niet meer hoe ik dat gedaan had.. ik heb alle knopjes geprobeerd maar niets lukt.. misschien kunnen jullie me vertellen hoe ik dat moet doen b.v.d davey _0/
Je kan toch ook gewoon een nieuwe aanmaken? je kan nl meerdere poppetjes maken... Of ga naar je geheugen, en delete 'm daar. /Edit: waarom maak je 2 threads?
Allereerst welkom op het forum! Zoals je kan zien hebben wij dit forum verdeeld in enkele subcategoriƫn, waaronder het Xbox Help/Cheats Forum, waar je al je vragen met betrekking op Xbox Games kan stellen. Bij deze is dit topic daarin verplaatst.
ik weet niet of het in topspin zelf kan, maar je kan ook gewoon naar de hd gaan van de xbox en daar je char deleten
omdat ik dacht dat de eerste fout was.. ik dacht dat je [ ] er voor moest doen... vandaar greetz davey p.s en bedankt voor je reactie
die ene keer had ik hem in topspin zelf gedaan.. zou alleen niet meer weten hoe ik dat gedaan had greetz davey p.s bedankt voor je reactie
@the_Davman: Onder je post staat EDIT, alsje daar op klikt kan je je post aanpassen, en dus ook dingen toevoegen... hoeft je niet 3x een dubbelpost te doen