XBL headset op samsung telefoon

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RoyalDutchman, 24 jul 2004.

1. RoyalDutchman

RoyalDutchman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal,

ik was vandaag ff aan het klooien met de telefoon van me zusje, samsung e-600, en ik heb dus ontdekt dat xbox live headset werkt op deze telefoon. je kan em gewoon bovenin inpluggen en dan kan je bellen door de headset. vond het wel leuk om ff te melden. misschien werkt het ook nog op andere mobiele telefoons, meld maar ff dan...

2. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microfoon ook?

3. RoyalDutchman

RoyalDutchman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep alles, je hoort de ander praten gewoon in je oor, en je kan teruglullen door de mic. best chill

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het past wel en je hoort heel vaagjes wat de ander zegt, maar de mic werkt bij mij niet, ook de toetsen raken geblokkeerd; maja het zal komen omdat ik een ander toestel gebruik, nm de e700

5. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een x100... is kijken oftie het daar ook bij doet :) handig voor id auto

6. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, zou cker kunnen, de meeste telefoons gebruiken dezelfde aansluiting als de live headset...
    mijne ook, ps. voor dat geluid kun het volume v/d tel. harder zetten, lijkt me nogal logisch... O-) tenzij je dat al hebt... ;)
    Maar ik weet niet cker of je de headset v/d tel. ook in de controller kunt doen... :p...
    Chek eens... misschien kan dat... die xbox live headset doet na een tijdje nogal pijn aan je oor, met oordopjes van je tel headset niet 8) ...

/Mod Gelieve alleen de tekst opvallend te maken wanneer dit gepast is. :) - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2004
  7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eeej Ik heb ook die E600 ! Jammer dat ik zelf geen auto rijd (k'ben 15) Zie je me al rijden met zo'n headsetdingetje op de fites :+:+

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me wel uber hip, op de fiets met je Xbox Live headset op 8)

9. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is een rede voor mij om m te kopen, en dat ik m op n lan en op xbox connect kan gebruiken is n xtra (doe ik toch nooit)...
    want ik kan met mijn xbox namelijk niet op live, creditcard... :mad:
    dus, tel. en syslnk...(connect)

/Mod Post aangepast, reden: zie 1e post van jou in deze thread. - Orcrist

Wat kunnen we waar moelijk doen :confused: Ik schrijf altijd al zow... |:-
    is dat nou zow erg? kijk nou: zow saai als derest...Laat het dan tenminste nog blauw, en maakt niet zwart!!!!
    (ik heb m wel blauw gemaakt :9 anders was ie erg saai)

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  10. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Op mij n0kia 6600 doet tie het niet iig.

11. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    had ik eerst ook gedaan op m'n Nokia 5500, je kon toen de muziek (mp3 speler) afspelen door de xbl headset. Ik weet alleen niet meer of ik er mee kon bellen, niet geprobeert...

Deel Deze Pagina