1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie wil Xbox hebben op 8 nov (import)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 24 jun 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals jullie misschien al hebben gezien in het compatibility topic, willen we misschien xboxen gaan importeren en dat je die dan kan bestellen via xboxworld.nl.. we hebbben nog geen conrete plannen maar we willen gewoon graag weten of er animo voor is. dus zeg het :) ook als je er nog ideeen voor hebt
     
  2. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt beetje erg van prijs af.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm ja hangt af hoe hoog de kosten worden en hoeveel mensen er eentje willen hebben :) laten we voorzichtig zijn en maken er 950,- van. denk dat het zekerz wel goekoper kan
     
  4. Guest

    Guest Guest

    voor 600 piek doe ik mee :D

    neehoor, ik weet niet of ik een Xbox ga importeren. Je zit dan toch met allerlei dingen zoals stroom en tv enzo. En als je een spel wil moet je hem helemaal uit Amerika halen.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    converter voor stroom.. rgb kabeltje.. we zullen er binnekort ff wat meer over vertellen
     
  6. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies stelt allemaal niks voor.
    En als xbox hier is kan je hem heus wel ombouwen lijkt me dus kan je dan lekker je euro titels spelen.

    En als je die naai prijzen weer eens ziet van de eu xbox.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    de games zijn universeel mannen :) ok alleen in de eerste 4/5 maanden moet je ze uit de states halen, maar al kan je de xbox via ons importeren dan kan je ook de hele tijd games via ons kopen..
     
  8. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bewijsje ofzo dat het universeel is, heb me er niet in verdiept en vind het wel interesant.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb het n keer gelezen, zal het nog ns ff navragen
     
  10. Xboxplace

    Xboxplace Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur?

    Hoe duur zijn de games bij jouw eigenlijk? ;-)
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nou ik weet nog nie eens hoeveel die xbox moet gaan kosten :) games zullen natuurlijk ook niet goekoop zijn, 150,- ofzow..? ligt eraan wat de kostenz ijn en hoeveel we halen
     
  12. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    nou een xbox neem ik zeker wel alleen nu nog ff sparen en spellen is zoals wouter zegt ik hebt het ook ergens gelezen.
    dus je hebt geen japanse of europesen spellen wel relaxd.
    sorry hoor maar je bent dom als je een xbox niet importeerd alleen omdat je het een gedoe vind van het stroon gedoe, volgens mij zei wouter al dat het alleen een soort adapter was dus een makkie ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2001
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar games ken je weer niet 'normaal' in de winkelz kopen, ok die koop je dan via ons :)
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    tjah...hoeveel hits krijgen jullie eigenlijk per dag?
     
  15. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag :)

    Ok ff serieus, waarom zou het jou wat schelen.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    LOL, nou kijk we hebben wel aardig wat bezoekers, maar we gaan binnekort wat meer affilieren.. en n soort reclame campaigne starten :D
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    istog niet zo erg om te vertellen?
    als je er veel hebt moet je trots zijn en als je er niet zo veel heb hoef je je niet te schamen de xbox is nog niet eens uit 8)
    ja toch?
    soms denk ik dat ik de enige ben die nergens veel moeite mee heeft(naja behalve met normaal doen) 8)
    maareh i respect your secrecy 8)
    nee ik wou dat weten omdat er op dit forum niet echt super veel mensen posten enzo...thats why 8)
    meestal wij en tijman ofzo en nog een paar...
    en voor als je die pol op de site doet om dan te kijken hoeveel mensen eventueel wel zouden willen importeren ik probeer een plannetje te bedenken maar is handig om een soort van indicatie te hebben 8)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm jah er zitten idd weinig mensen op het forum, terwijl die link best duidelijk aanwezig is op de mainpage. maar heb daar wel n planneke voor
     
  19. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok voor de pagevieuws van de site zelf zal ik wel ff een keer de stats induiken :). Van het forum kunnen we volgens mij niet zeggen :?
     
  20. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Er valt niet zoveel te praten over console die er nog niet is, en waar geen voorloper van is geweest...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina