Ik weet dat hier al heel vaak tips over geweest zijn zoals image.flappie.nl of yousendit.com. Je kan natuurlijk ook je eigen website maken, maar waar kan ik dit handig en snel doen? Bij google.nl kan dat hoorde ik? Ik kon geen andere centrale thread hierover vinden.
Je eigen website kan makkelijk bij www.geocities.com Domein word dan www.geocities.com/hierjecountnaam.
Er zijn vele plaatsen als geocities, lycos, freewebs (deze is niet het beste voor foto's). Genoeg te vinden. Even googlen naar free homepages levert ook zat resultaten op.
Volgens mij kan je niet remote linken met Geocities (als je dat al van plan bent), maar zeker weet ik het niet. Over lycos en freewebs weet ik het helemaal niet.
Link van plaatje op de server van freewebs oid hier plakken, zodat je hier het plaatje te zien krijgt. Bij freewebs werkt dat ook niet goed, dan moet je eerst adres plakken in browser en dan terug gaan voordat je hem ziet.
Er bestaan toch ook van die upload site's? Das vooral handig als je snel ff een plaatje wilt laten zien. Alleen weet ik geen site's waar je dat kan doen.
ik heb dat remote linken ff uitgetest maar via kennisnet, freewebs en yahoo gaat dat niet. weet iemand anders een website maker waar het wel kan?
Lycos kan het denk wel. En vaak krijg je ook homepage ruimte bij je provider, daar zou je ook plaatjes op kunnen zetten. Verder heb je iets als imageshack.com om plaatjes te uppen.
photobucket als t puur om foto's gaat check dan bovenstaande link gratis, makkelijk & werkt perfect gebruik t zelf ook
Om plaatjes te uploaden (en te laten zien) zou je bv ook picturetrail kunnen gebruiken. Vrij veel ruimte (geloof 50MB ofzoiets) en je kan verschillende albums maken. Als je een website wilt maken waar je voornamelijk plaatjes op wilt zetten, kun je dus lycos/tripod gebruiken. En wat [2k] ook al zei: Je krijgt (meestal) van je provider ook wat webruimte. Van @Home iig wel. Als het goed is van Demon en een hoop andere ook...
maar met lycos kan je niet remote linken, met photobucket wel, ik weet niet of het ook met picturetrail kan maar dat ga ik nu ook ff niet uitproberen.
Ik heb een account bij Lycos genomen. Maar je moet de plaatjes toevoegen via WSFTP (los te downloaden maar je moet wel weten welke settings je nodig hebt) maar makkelijker is de webftp van lycos zelf hier upload je gewoon al je plaatjes en voila daar heb je de links voor je plaatjes.