Klopt wel dat hij om GeForce 3 techniek etc. is gebouwd (heb ik meerdere malen gelezen en gehoord), vandaar dat een Xbox versie niet ondenkbaar is. Grappig dat mensen een computer aanschaffen voor weet ik veel hoveel honderd euro terwijl je het op de Xbox toch ook al heel redelijk kan spelen.
Volgens mij linked die download op IGN naar Fileplanet. Toen ik in de rij moest wachten was dat iig wel bij Fileplanet. Maar geen reden om het niet te proberen hè?
Hmm... in 1 x gelukt *) Ziet er zeker wel goed uit vind ik! Volgens mij wordt deze game wel lekker eng. Er is iig genoeg bloed te zien
Hij is dus echt voor Xbox, ik had net ook iets over Halo 2 op IGN een link met "pc" erin ergens. Excuses dat ik zo reageerde, maar ik zat al een uur te wachten en ipv dat het dankbaar word ontvangen begint het gezeur meteen al en voor dat je het weet heb je een pagina vol met vraagtekens of het nu PC of Xbox is. En je negative rep (ik neem aan dat 'ie van jou kwam) is om een of andere reden een grijs blokje.. Meh, 't zal wel.
105mb is mij wat te veel voor een trailer maar cker is het dat het een lkkre game wordt met veel bloed
Deze game wordt echt gruwelijk! Die trailer ziet er echt zenuwslopend uit. Eerst begint de trailer rustig en dan opeens krijg je ingame beelden te zien waarin velen demonen op je afkomen in snel tempo echt gaaf. Moet je nagaan: Jij zit s'avonds op een donkere kamer met je TV aan, en je stopt in je xbox Doom 3. Je start de game. Je loopt voorzichtig stap voor stap. Soms stop je even en schijn je met een zaklamp. Je schijnt in een hoek en je schrikt je dood omdat er een verschrikkelijk monster staat, deze valt je meteen aan. Je hebt deze demon nog niet gedood of de volgende komt er weer aan. En dan moet je de omgevingsmuziek erbij denken met een surround setje *) . Dit wordt echt griezelen met deze game. Vooral die soort van een stieren zien er echt eng uit en helemaal wanneer ze als een sneltrein op je afkomen. Ik denk dat de game zich niet lang meer laat wachten. Aangezien de game iets later op de xbox uit zou komen. En de PC game is nu al te pre-orderen en wordt tussen 6 en 13 augustus verwacht.
Ik was een beetje aan het zoeken naar release datums. En nu zag ik op tothegame.com dat Doom III 4 october 2004 in de US wordt uitgebracht. Dus de Europese release zal hier dan niet ver vandaan liggen. Wat Pics:
Ik weet niet of iemand deze filmpjes al heeft gezien. Maar ik vond ze vandaag op gametrailers.com: Filmpje 1 Filmpje 2 Filmpje 3
Kheb vandaag Xbox World Magazine gekocht, zat ook gameplay footage in van Doom 3... I was not impressed.
Good nieuws voor Doom 3 fans! Ik heb een mailtje gestuurd over de release datum van bepaalde games naar GCshop. En bij Doom 3 noemde ze eind September als releasedatum. Ik kan niet wachten.
Ik zou deze toch zelf niet kopen vanwege de SF-gedoe, maar deze komt uit op mijn verjaardag, dus jongens allemaal geld inzamelen en dan krijg ik een mooi cadeau!! Wie weet dat ik het SF-gedoe ga waarderen. Ik weet nog dat ik de eerste DOOM speelde, damn wat was weer een vooruitgang! Mooi man, uren via een seriele kabel gespeeld.
Deze game ga ik naast Halo 2 LE ook zeker pre-orderen. Want deze wordt echt vet! Ik hoorde trouwens dat je co-op over live kunt spelen en deathmatch. Dit is gewoon al cool zat! Ik weet nog wel dat ik heel wat jaren geleden doom 1 of 2 zag. Bij een vriend van mijn broer. Hun hadden een netwerkje met 2 PC's. En dan zaten ze elkaar af te knallen. Ik vond dit er toen al erg vet uitzien voor die tijd.
Alweer een enorm coole trailer te downloaden. Het betreft wel de PC-versie. Maar deze game ziet er echt zo vet uit! Klik
Volgens geruchten zou Doom 3 eerder gereleased zijn dan de release datum. Als bewijs een paar nieuwe screenshots: