Ik was gisteren eens in duitsland en trof me daar een paar games aan die je hier in nederland niet zo snel vind. Een daarvan sprak me wel aan, die heette Obscure en op de achterzijde zaggik een Survival Horror die gebaseerd was op Amerikaanse Horrorfilms *of iets dergelijks, mijn duits is nie zo heeeel erg goed ) iig nu vraagik jullie weten jullie wat meer over deze game en ofdie ook in andere landen verkrijgbaar is? Ik zag trouwens ook op de achterzijde staan iets van Sum41, dat is een amerikaanse band *toch?* dus ik vermoed dat deze game ook in America te krijgen is.
Obscure is een real time 3D survival horror game, geinspireerd door teen horror movies, zoals The Faculty, Buffy, Scream etc. De speler leidt een groep van 5 Amerikaanse studenten, die vast zitten in hun school. Zij worden geconfronteerd met vreemde monsters en gebeurtenissen. De nacht zal lang duren en overleven is niet eenvoudig. De speler kan in de huid kruipen van 5 verschillende personages. Gedurende de gehele game worden de leden van de groep individueel bestuurd. De speler kan op elk moment van personage wisselen. Deze game kan door twee spelers in teamverband worden gespeeld. Obscure thread
Aangezien je die andere thread ook weer hebt opgeduikelt lijkt het me verstandig deze te sluiten.. - Closed