Nieuwste versie is uit !!! Als je een correct operating system hebt zou het misschien wel eens kunnen werken. http://www.spam.nl _0/ _0/
Het is zo jammer dat je dvd-rom (van de pc) niet games voor de xbox kan afspelen en je daarom roms nodig heb en als je het over roms gaat hebben hier komt er slotje op :{ Als je dvdrom nou xbox games kon afspelen kon je legaal xbox games op je pc afspelen..dat zou wel cool zijn. oh deze pagina is een grapje :{, er bestaat wel een echte xbox emu though.
emulators zijn niet illigaal, wannabe moderator emulators zijn legaal zolang je de originele maar hebt bijvoorbeeld: je download een gba emulator áls je een gba hebt, en je mag een rom downloaden áls je het originele spel op de gba hebt. Ik neem aan dat dit ook geld voor de console emulators. Het komt erop neer: als je xbox kapot is, kan je het spel doorspelen op PC.
nee, ten eerste is de website een grapje omdat je zogenaamd geen windows 3.1 hebt. Ten tweede kan je dvd-rom (waarschijnlijk) geen xbox games lezen.
emulators zijn gewoon legaal hoor zolang je maar een xbox hebt en een orginele versie van het spel. maar waarom wil iemand een xbox spel op zijn pc spelen, als het veel makkelijker is om op je xbox te spelen?
Nergens op de site wordt naar MS gerefereert. Stel dat het een werkende emulator is (wat me sterk lijkt) dan is het dus illegaal. Het kan zijn dat het een grap of whatever is. Ik hou het in het midden, maar deze thread gaat dicht.