Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe? En als je het echt hebt (sorry, ik geloof mensen niet snel), hoe lang heb je het gespeeld? Wat voor een cijfer zou jij het geven?

2. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de pu review ook gelezen en die was idd niet echt enthousiast ofzo. Maar het was wel een heel erg slechte review. Er worden maar een paar punten besproken (2 a4'tjes artikel => nog geen kantje tekst), dus je weet niet precies wat er slecht en wat er nou echt goed is aan de game. Als het niet vernieuwend is... boeie, maakt de game niet minder leuk imo. Als er daarnaast niet veel andere minpunten zijn is het nog steeds een aantrekkelijke titel.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat zeur je nou, het gaat nie om de hoeveelheid tekst maar om de inhoud van die tekst
    Ik vond dat er goed in uitgelegd wordt wat JAN nou precies minder (en niet slecht) vond aan de game. Kijk dat het wat meer had gemogen geef ik je geen ongelijk in maar dat betekent niet meteen dat het een slegte review is.

Het spel heeft een 82 gekregen dus dat betekent niet dat het een mindere game is volgens PU, integendeel zelfs
    De punten die besproken worden zijn juist van belang voor het eindcijfer.

Kijk dat jeroen een minder punt geeft komt mede omdat hij een RPGfanaat is en alleen het allerbeste een mager 8je geeft. Het punt van hem vind ik dan ook onterecht wat die 82 staat zo stevig als een huis, en is cker verdient

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  4. Master Ch!ef

Master Ch!ef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook. 't Ziet er wel tof uit. In ieder geval heel anders dan wat ik tot nu toe op de xbox heb gespeeld. Vind het wel tof maarja heb nog maar 20 mannetjes neergehakt dus ga maar weer is verder :D.

5. DragonNL

DragonNL ^^

Leuk Bevonden:
    0
    bij zo'n spel waar waarschijnlijk heel veel mensen naar uit kijken verwacht ik wel een grotere review. Zeker omdat ze zeggen dat ie tegenvalt hadden ze er veel meer over kunnen vertellen. Maar als voor een jou een review dat voornamelijk bestaat uit plaatjes genoeg moet je dat helemaal zelf weten.

6. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan om deze game te halen maar naar het zien van de beelden toch maar niet.
    Hou niet zo erg van dat fantasy RPG.
    Vind Sience-Fiction RPG'S veel leuker :) (Kotor bijv)

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hou niet van rpg's, maar deze wilde ik wel gaan halen. Nu achteraf toch maar niet

8. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem pas sinds zaterdag en heb maar iets van 4 uurtjes gespeeld ofzo. En hoe ik hem al heb? Daar mag je hier niet over praten. Je moet me maar op mijn woord geloven...

9. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    en is ie tof????

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk dat ie wat langer had gemogen dat zg ik tog ook maar inhoudelijk was de review okj

11. verboonstra

verboonstra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem intussen ook al. (vraag niet hoe want daar mag ik niet over praten) en echt het is een geweldig spel. de moeilijkheidgraad is precies goed en zelfs mensen die er niet van houden zullen dit een geweldig spel vinden. zelf was ik nooit zo'n rpg speler(kijk maarnaar mijn aantal overleden contollers plusminus 10), maar dit is echt tof!

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs leuker dan KotOR? Want KotOR is voor mij het voorbeeld van een Perfecte RPG, genoeg vrijheid en genoeg lineariteit *lopend verhaal* en veel uitgebreide character ontwikkeling.

heeft Sudeki genoeg karakteropbouwing? Dus dat je je personages goed kunt upgraden en ook veel keuzes hebt?
    En de vrijheid? Kan je echt kiezen wat je als volgende doet *รก la KotOR -> Nu tatooine daar ff de slechterik uithangen daarna naar Manaan, ff iedereen terroriseren*
    of beperkt het zich van het accepteren of weigeren van side quests?

En de hoofdpersonages, zijn deze 'cool' want persoonlijk vond ik ze een beetje 'stom' uitzien *op Tal na*?

13. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu ook en ik vind hem echt geweldig. Ben helemaal verslaafd. Ik begrijp op zich wel de wat lagere review-cijfers. Maar ook aangezien je niet zoveel keuze op de xbox hebt voor fantasy-rpg is dit zeker een aanrader. Het verhaal is ook wel goed en je hebt veel sub-quests. Maar je moet het niet echt zien als een RPG, maar meer als een action/adventure met een aantal rpg-elementen.

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je dat doet, dan verbleekt het spel toch bij Ninja Gaiden, de koning van Action/Adventure *met RPG elementen -> Upgradable weapons, ontwikkeling character*

Maar het is dus vooral gericht op combat?

15. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het nog maar een uurtje gespeeld, sindsdien nog niet de behoefte gehad. Het spel greep me niet echt, het begin is wel leuk en het ziet er wel mooi uit. Maar het zoog me gewoon niet in het spel, en dat is wel iets wat vereist is bij een rpg.
    Vind een 8 ofzo wel terecht, het blijft wel een leuk spel...

16. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet alleen combat. Het si ook wel puzzels oplossen en levelen. Bij koor heb je wel meer vrijeid, maar als je meer een fantasierpg liefhebber ben moet je dees gewoon hebben. Je kan je character upgrden door te levelen en dan in een soort menu kiezen voor meer hp of meer power enz. De characters zijn op zich best wel vet hoor. Maar Tal is wel het coolst

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de Demo een stukje gespeeld en moet zeggen dat ik niet echt overtuigd ben van de game... Maar ik wil hem nog ff wat meer spelen voor ik een oordeel vel.

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    tering net de gamespot review gelezen, het lijkt me echt nix! best jammer want het was zooo veelbelovend *misschien wel over-hyped*
    majah, op naar Fable!

19. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoezo sommigen nog twijfelen, ik vind dit er erg goed uitzien, de gameplay lijkt me ook lekker soepel, ik ga hem me echt halen (BTW: Die filmpjes zijn echt _O_).

Deel Deze Pagina