máár in het 2.1 setje zit een versterker. het kan zelfs zo zijn dat het volume van de koptelefoonaansluiting hoger is dan de gewone output. Waarschijnlijk niet hoor...
Versterker of decoder? In mijn 5.1 set zit ook een decoder (en vast ook iets van een versterker), maar als ik hem op TV aansluit moet ik hem toch nog vol volume zetten om er een beetje geluid uit te krijgen.
wat vinden jullie van zo'n trust 5.1 set? http://www.dixons.nl/Store/product/...rs_Randapparatuur_PC_speakers&prid=0007040554 en hoe sluit je die dan aan omdat deze dan 3 inputs heeft: Front, Rear en Sub/Center?
Weggegooid geld. Koop een beetje goed setje of koop geen setje. 5x3 watt is niks. Je krijgt er geen dolby digital uit en er zit geen optical in/out op, waardoor hij niet te gebruiken is met je Xbox, of je moet stereo geluid willen, maar dan kan je voor hetzelfde bedrag beter een leuk 2.1 setje kopen.
Ik ga denk ik toch voor Logitech X220 of Z640 dus met de X220 heb ik stereo geluid over 2 boxen + subwoofer en met de Z640 heb ik tevens stereo geluid over 5 boxen + subwoofer right? En kan iemand die zo'n setje bezit mij vertellen hoe je deze aan de muur bevestigd?
Waarom zou je een 5.1 setje kopen voor stereo-geluid? Let wel dat als je een setje koopt, hij wel aan te sluiten moet zijn en dus de juiste ingangen moet bevatten of je een aparte (verleng)kabel moet kopen. Vraag me af in hoeverre je weet wat je wilt, of dat je snel iets wilt kopen met liefst zoveel mogelijk boxen. Schroefje in de muur en je kan de boxjes vaak ophangen.
5 boxen ophangen lijkt me idd teveel gezeik voor stereo geluid 2K Bij de X220 zit een verloopstukje om hem aan te sluiten op consoles dus die neem ik. Iedereen bedankt voor de tips en adviezen
met 5 boxen heb je GEEN stereo geluid, het klinkt echt ram goed. en bij die logitech z640 (die ik heb ) zitten aan de boxjes pootjes met gaatjes erin en daar kan je bv een spijker doorheen slaan. en echt waar het neemt WEINIG plaats in en kost totaal geen moeite...echt een dikke aanrader
Je hebt bij je z640 pas dolby surround/dts als je hem aan je reciever/versterker hangt of aan je pc. Als je hem aan je Xbox hangt krijg je of stereo, of het geluid wordt beetje tot 5.1 geluid omgevormd, maar echt surround geluid krijg je er niet uit als je hem zo op je Xbox aansluiten.
ik sluit hem op mn tv aan en dan heb ik gewoon 5.1 hoor...dan hoor je toch bij halo en pgr2 duidelijk bij de spellen die dolby digital 5.1 ONDERSTEUNEN, dus bv halo en pgr2 heb je dus ook 5.1 en dus GEEN stereo...
En hoe sluit je hem op je tv aan? Scart>tulp of via koptelefoon? Er zal dan denk wel analoog signaal uit komen die vervolgens wordt omgezet in dolby surround. Best vreemd, want zoveer ik weet zit er in de z640 geen decoder die het verwerkt.
je krijgt bij die logitech een speciale kabel erbij. een soort scart kabel ja. maar een tulp daar lijkt hij volgens mij wel op haha. maarre daarin steek je de kabel van de subwoofer in (die weer de voeding is voor alle boxjes). en vervolgens heb je dolby surround...
Ik ben van plan om de Logitech Z-2200 te kopen: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2,CONTENTID=7170 Is hij goed en moet je er nog extra dingen bij kopen?
Ik wil een goeie geluidset, maar ik kan geen 5.1 set plaatsen. Dus ter vervanging van een 5.1 d8 ik aan deze. Misschien ga ik voor een goedkopere, ik zal em nog eens vergelijken met andere, maar eerst zou ik nog een paar meningen van andere willen.
Komt ongetwijfeld een flink geluidje uit. Mag ook wel voor die prijs. Tevens zal ie een stuk voordeliger te koop zijn dan dat er aangegeven staat op de site. De prijzen die ze opgeven komen dikwijls een heel stuk hoger uit dan in de winkel.
Kijk even in de FAQ. Daar staat een 5.1 set voor hetzelfde bedrag. De Creatives 5.1 dolby digital 5500.