Weet er iemand of er ergens online shops zijn (liefst europa) waar ze merchandise van games verkopen ? bv T-shirts van Halo, of Dead or alive, of wat dan ook...?
Zoals lampen enzo? Wil ik ook wel weten. Ga over een paar maanden verhuizen en dan komt er een heuse gamekamert.
zozo Ehm die lampen komen geloof ik meer van MS zelf af (voor sjops enzow denk ik) en t-shirts, eh tsja ik heb ze maar die heb ik niet gekocht
Wij kunnen wel Xboxworld.nl merchandise maken, maar geen merchandise van bv Halo, of Xbox, want dan zit je met copyright shit..
Als je nu es een shirt zou maken van xboxworld maar met wat afbeeldingen van xbox "helden" zoals masterchief, doa karakters , munch... would be cool
Hmm er was paar maanden geleden wel een thread over XBW merchandise, hebben op het moment alleen even geen geld om dat te gaan doen (of iedereen moet vooruit betalen..)
als je nu zorgt dat die 'r' bij het xboxlogo blijft staan, is het dan niet in orde? Of zit het moeilijker? ik wil wel een zwarte t-shirt met het xboxlogo groot op de achterkant
Logo zoals bij jou op je avatar is beetje listig, heeft namelijk enorm veel kleuren en dat drijft de prijs onwijs omhoog