Ik wil Nintendo-sterren voor Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tha messenger, 26 jul 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe vet zou het zijn als je net als bij nintendo punten krijg voor je aankopen. :) Als je dan na een tijdje gespaard heb kan je een game/accesoire 'gratis' krijgen :D . Dit moet eigenlijk wel gebeuren :cool: .

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moved to Algemeen/Discussie.
    Zou inderdaad wel chill zijn. Sparen voor games, merchandise et cetera, want het systeem met de sterren is best goed. Het gaat langzaam en veel is uitverkocht, maar je spaart ze wel en zo wil je er toch moeite voor doen om er weer iets voor terug te krijgen.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou ik heb nu 3015 sterren bij nintendo, terwijl ik net 3 gameboygames heb geregistreerd. De rest komt allemaal van bezoekjes. Elke keer kijk ik in de sterrencatalogus maar er is nooit wat.
    Als microsot dat zou doen, moeten ze het wel goed doen.
    Wat ik wel goed vind bij nintendo zijn al die extra's die je al krijgt als je een game registreerd.

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou 't écht een heel goed idee vinden :) Net als bij de kapper: na 20 keer knippen is je kaartje met stickers vol, en magje voor 'n bepaald bedrag spullen uitzoeken.

Als ze dit nou ook voor de xbox introduceren :D (schrijf een brief naar bill?)

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik koop 80% tweede hands (ik sta in de sig van degene boven me :9), dus dat zou voor mij niet zo gek veel opleveren 8)
    Maar het zou zeker een goed idee zijn, hoewel ik denk dat wij al erg veem mazzel hebben t.o.v. Nintendo-ers met de service van Microsoft. Controller kapot? Je krijgt een nieuwe. Headset kapot? Je krijgt een nieuwe. En wat dacht je van al die gratis game acties als je Xbox Live neemt!

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  6. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt interessant, maar hoe werkt dat sterren systeem van nintendo? Officiele link iemand? Is dat net zoiets als die freebees, air miles en zegeltjes sparen?

7. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Nintendo.nl

Ik heb al de Zelda bonusdisc, Gameboy player en Metroid prime naamplaat _O_

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zit pas bijna op de 800. Gaat niet hard met een keer registreren en een gba titel met x aantal sterren. De rest komt van dagelijks bezoekje voor 5 punten per dag. Heb nog niet zoveel gba titels (4 pas), 2 uit de VS, en 1 2dehands, dus ja, dan gaat het niet zo snel. Voor de vakantie nog maar eens eentje kopen.

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het zou absoluut een goed idee zijn, maar dan moeten ze het wel erg goed aanpakken, niet met wallpapers die je gewoon overal kan downen

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als je bijvoorbeeld een spel koopt zit er een nummer bij. Deze kun je op de site van nintendo invullen en daar krijg je sterren voor. [zo zit het toch?]. Ook als je op de site komt krijg je sterren zoals [2k] zei...zo sprokkel je overal wel wat sterren bij elkaar. Met die sterren kun je weer gratis goodies krijgen, er staan al een paar voorbeelden van dingen in de vorige posts.

Ik vind het wel een goed idee jah. Ik heb het is een keer bij mijn vriend gezien die een NGC heeft. Ik vond het toen al jammer dat MS niet zoiets heeft. Marja, als MS het nu gaat overnemen krijg je waarschijnlijk weer van die irri reacties als 'rip-off' e.d. *zucht*

11. Victor

Victor Guest

lijkt me een vet idee.

12. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niet uit dat het een Rip-off zou zijn..

Trouwens, hoe zit het met de service van Nintendo? Is dat net zo goed als bij microsoft?

13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Strak plan! Invoeren die hap Bill. Mensen zullen daardoor misschien eerder geneigd zijn om een spel nieuw te kopen en niet tweedehands.

Aan de andere kant wordt er dan wel weer neergekeken op Microsoft. Ze moeten dan weer zo nodig iets "pikken" van de concurrent om "mee te kunnen komen" op de gamesmarkt. ('rip-off' zoals wooffa het hierboven mooi heeft beschreven)

Maar goed, dergelijke discussies zullen waarschijnlijk altijd blijven bestaan.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als het een goed idee is waarom niet, beter goed gejat dan slecht bedacht :cool:

15. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaag, we hebben al erg veel voordeel tov andere consoles :)

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nou, mail Microsoft zou ik zeggen.
    Misschien zien ze wel iets in het idee. :cool:

17. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    als we dat dan namens heel xbw doen :cool: iedereen 'tekent' zogenaamd de petitie, dat we dit graag willen...

Wel emailadres eigenlijk? *)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou wel leuk zijn want bij Nintendo heb ik al 10.000+ sterren gehaald, maar XBox heeft zaijn eigen acties zoals de gratis games.

19. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop mijn games bij een winkel waarbij je als je voor 200€ hevt uit gegeve aan games je 20€ korting krijgt bij de volgende

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah ik haal ze meestal bij de replay.Na €240 krijg ik daar €22,50 korting en als de kaart vol is na €400,- krijg ik €45,- korting. Maar met L!ve krijg je ook gratis games want zo kocht ik ook daar mijn L!ve pakket voor €24,95 en toen kreeg ik 1 jaar L!ve, 1 Headset en MechAssault en als ik een beetje geluk heb krijg ik nu nog een gratis game erbij met die nieuwe actie.

@thabo: jij koopt zeker je games bij de Mystery Media in Nijmegen. Bij je ook al bij de Replay in Nijmegen geweest die zit in de zelfde straat als PowerHouse. Daar hebben ze alleen maar games en die gast achter de toonbank heeft veel verstand van games. Plus dat ze er ook heel veel 2e hands games hebben voor €10,- / €15,-. Zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken als je er nog niet geweest bent.

Laatst bewerkt: 27 jul 2004

Deel Deze Pagina