Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb dit weekend eindelijk even NG kunnen spelen...

En ik vond het maar niets. Het zag er prachtig uit, dat zeer zeker.
    Speelde ook wel redelijk. Maar dit is typisch zo'n game die ik 1 keer speel,
    vervolgens in de kast leg, en er nooit weer uit haal.

Geen NG voor mij. :cool:

2. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden tegenvallen

Ben ik de enige die ninja gaiden vind tegenvallen? Begrijp me niet verkeerd, het is een vet spel met heel veel kwaliteit, maar het is het ook weer nét niet of zo. Wat jullie?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zie mijn post hierboven.
    You're not alone. :cool:

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond het ook tegenvallen hoor :cool:
    Wel mooie Grapics enzo maar ik had er zelf meer van verw8 _0/

5. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond deze juist boven mijn verwachting.
    Want ik dacht in het begin ach zal wel zon kut spel zijn speel ik de demo toen was ik hooked...

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    neehj man, het spel is perfect, zeg dan eens wat er volgens jullie ontbreekt? Ik bedoel het heeft alles wat je wensen kan!
    -Graphics
    -Stabiliteit
    -Uitdaging
    -Prachtig Vechtsysteem
    -Voldoening als je iets haalt/uitspeelt/doodmaakt

ok de camera is een nadeel, maar verder kannik geen nadelen opmaken!
    *ik ben dan misschien fanboy maar ik kan best objectief zijn en ik beloof dat ik dat ook zal zijn bij jullie argumenten*

7. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :cool: precies wat ik wou zegge :cool:

8. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat het is. Misschien ben ik ook wel gewoon een wuzz omdat ik het soms frustrerend moeilijk vind. :) (ben nu bij level 12 maar krijg die k*t draak niet neer). Maar laat me denken wat er dan minder aan is:

- Graphics: vooral in het begin erg mooi, stadje werd wat saai moet ik zeggen. Maar alles behalve interactief. Het is een statisch gerenderd level en er zit weinig leven in zoals dat b.v. wel zat in Beyond good and evil (erg sterk spel voor 30 euro). Shenmue b.v. leefde wel erg, dit blijft te statisch. Maar mooi, dat zeker.
    - Stabiliteit: ik weet niet in welke zin je dit bedoelt eigenlijk, maar als je bedoeld dat het degelijk is, ja dat zeker.
    - Uitdaging: Nou, en wat voor een! Dat is zeker waar, maar soms is het zo uitdagend dat de lol er vanaf gaat. Als je b.v. doodgaat, moet je beginnen bij de laatste savegame, dus dan moet je eerst weer van a naar b lopen, zelfde elixer pakken, 10x proberen over een rot rots te springen etc. kan erg frustrerend worden, maar goed, snap dat dat de bedoeling is geweest.
    - Vechtsysteem is zeker geniaal en er gaat niets boven wat kereltjes choppen.

Voldoening is er ook zeker, maar ik weet niet. I guess dat ik er gewoon meer van had verwacht. Het is gewoon soms te frustrerend. Laten we hopen dat de camera flink gefixed is in de update. Desalniettemin hoort ie wel in m'n verzameling hoor :). Ik heb zelfs DOA Xtreme volley gehouden voor de CG's.... _O_ (kasumi blijft geil)

9. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    je moet er van houden hé. Als je niet van hack `n slash houdt, hou je ook niet van ng. Als je daar wel van houdt dan wel :)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    same here
    ik heb hem zowat tot de helft uitgespeeld en toen was de lol ervan af, het werd me wat eentonig
    wil niet zeggen dat het spel slegt is ofzo
    maar het was gewoon niet het spel voor mij

kheb hem uiteindelijk geruild he hutkofer;)

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pft ik ben nu net nr beneden gegaan in die kerk (chapter 6) maar ik kom enkel nog maar domme beesten tegen en geen ventjes...
    Later kom je toch weer normale ventjes tegen?
    Vond die samurais uit chapter twee wel leuk om tg te vechten, niet zo irritant als black ninja's maar toch uitdagend(toen) & leuk.

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik vind het ook een beetje jammer dat je bijna alleen maar monsters enzo tegenkomt, maar toch blijft het een goed spel. Team Ninja zelf zegt dat ze monsters erin stoppen en niet meer menselijke tegenstanders omdat ze bij fiends/monsters hun creativiteit en fantasie wat meer kunnen vormgeven. Geef ik ze gelijk in maar toch voelik er wat meer voor om menselijke koppen af te hakken ipv monsterhoofden.

Ik vind de graphics eigenlijk nooit vervelen *kan een kwestie van smaak zijn* en ik vind dat er genoeg afwisseling in decors is, vooral de grote overgang van 'ouwe' japan in moderne stad. Ook vind ik het wel leuk dat je af en toe moet backtracken naar ouwe/bekende locaties.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat vond ik ook wel vervelend worden, monster neerhakken vind ik een tijdje leuk maar het moet niet steeds dezelfde zombies ofzo zijn

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm het waren niet steeds dezelfde, het ene moment vocht je tegen roze dingen, daarna tegen gemuteerde soldiers, daarna tegen spookvisjes en zo maar door

Hoewel de roze zombies idd een beetje te vaak voorkwamen..

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Na 100 uren Ninja gaiden kan ik met genoegen zeggen, deze game heeft me bij de ****** gepakt en het laat me niet meer los. Ik ben nu bezig met de master ninja tournament en na wat tijd te hebben doorgebracht bij de tecmo forums (daar vind je me toch die hard gamers) heb ik de diepgang van dit spel nu pas echt ontdekt. Een chapter uitspelen met een perfecte karma score lijkt onmogelijk, maar als het je eenmaal lukt is het heerlijk. De game is een godsgeschenk en met de steeds dichterbij komende content download kan het voor mij niet meer stuk.

Ow en voor alle mensen die zeuren over de moeilijkheidsgraad van het spel presenteer ik een brilliante quote van de meester hemzelf, Itagaki:

IGN: What do you say to those lesser gamers who complain that Ninja Gaiden is too hard?

Itagaki: Just fight instead of complaining.

daar heb je het lieve gamers laat je niet misleiden door de simpele spelletjes van vandaag de dag en wen aan de echte smaak van gamen.

16. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    PFFFF!!! Wat een game!!! Te heftig voor woorden.....ik had hem zaterdag gekregen en heb sindsdien non-stop gespeeld en nu uitgespeeld :) Ik vind dit 1 van de betere spellen die de laatste tijd zijn uitgekomen. Vette Grfx, supercoole verhaallijn, meeslepende muziek, adrenaline kick van hier tot tokio. Kga maar verder om de ouwe NG spellen te unlocken en nog maar alle mooie filmpjes te bekijken...hehe

17. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je, misschien heb je ook wel gelijk. Deze game is gewoon ontzettend hardcore. En damn net eindelijk voor die tempel die vage zuster verslagen in level 13. Damn wat is dat een vette CG zeg. Ook niet bepaald voor de jack & dexter fans. Ik moet niet zeuren, ik moet gewoon doorbeuken!

18. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens opgevallen dat in die tempel in een kamer waar een spiegel staat en een troon/stoel, dat in het spiegelbeeld wel vlammen branden maar in de kamer zelf niet? spooky..... maar goed dat zal wel al 10x op het forum gestaan hebben.

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, Nilamo ofzoiets: Zit jij ook op tecmo forums *de nieuwe*? ik iig wel :) benner best beroemd ook al zeggik het zelf *)

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het gewoon een tijdje speelt en het verhaal weet, vind je em ubervet. Ik ben nu bij chapter 15 van de 16, maar toen de blaren op me vikkers groter werden ben ik even gestopt. Ik ga vandaag of morge het spel uitspelen :D

Er is nieuws over het Hurricane Pack (ik weet niet of het al vermeld is?). Er zal een geheel nieuw wapen in zitten, zoals verwacht. Chapter 1 zal al moeilijk gaan worden. Je kan switchen van de addon pack, en de normale. En er zit een gehele freecam bij, die er voor zorgt dat als je op de rechter thumbstick (rechter pook) klikt dat je de camera kan besturen, helemaal vrij. De camera is zo gemaakt dat elke vijand die komt goed in het zicht blijf, en je niet bijvoorbeeld achter een muur verdwijnt met vechten. Dit alles volgens IGN, het artikel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina