Yes, Yes, Yes, dit is nog eens goed nieuws! Ik werd er echt schijtziek van. Had ik eindelijk een scherpe top 50 tijd, ga je kijken in de topscores, dan staan er mensen met onmogelijke tijden .
Het afsnijden van weggetjes is overigens geen cheaten... De enige cheat die ik weleens gezien heb is dat mensen op de balk bovenin beeld ineens van de 1ste naar de laatste sectie springen . En een andere fout zijn de hillclimb auto´s op tracks waar ze volgens de Live regels niet thuishoren...
Maar ja, je kunt niet een select groepje testmensen hier de schuld van geven. Waarschijnlijk halen ze er al 1001 fouten uit. Deze kleine foutjes worden alleen maar door de massa ontdekt. Bedenk maar eens of je zelf die bugs zou vinden. Je moet soms een volgorde aanhouden die je niet ff bedenkt.... Met Project Gotham Racing 2 had je ook dat je andere kleurtjes kon nemen. Dat is niet zo erg als het afsnijden van een circuit, maar het is en blijft ook een fout die per toeval ontdekt wordt...
Ach, vanaf maandag maar ff allemaal strakke tijden rijden en in de wereld top 100 zien te komen . Moet te doen zijn, toch *).
Edit:
Hoe zit het met die gouden wagens?? Ik had laatst bij het XSN tournooi een gouden bak. Ik weet alleen niet hoe ik hieraan kwam! Ik dacht dat dit bij het XSN tournooi hoorde! Het was namelijk de eerste XSN race die ik reed. Maar ja, de rest van de competitie had ik hier geen last meer van....
Laatst bewerkt: 24 jul 2004