Lang verwacht patch RSCII komt uit!!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door frankx, 23 jul 2004.

1. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, Yes, Yes, dit is nog eens goed nieuws! Ik werd er echt schijtziek van. Had ik eindelijk een scherpe top 50 tijd, ga je kijken in de topscores, dan staan er mensen met onmogelijke tijden :mad:.

Het afsnijden van weggetjes is overigens geen cheaten... De enige cheat die ik weleens gezien heb is dat mensen op de balk bovenin beeld ineens van de 1ste naar de laatste sectie springen :confused:. En een andere fout zijn de hillclimb auto´s op tracks waar ze volgens de Live regels niet thuishoren...

Maar ja, je kunt niet een select groepje testmensen hier de schuld van geven. Waarschijnlijk halen ze er al 1001 fouten uit. Deze kleine foutjes worden alleen maar door de massa ontdekt. Bedenk maar eens of je zelf die bugs zou vinden. Je moet soms een volgorde aanhouden die je niet ff bedenkt.... Met Project Gotham Racing 2 had je ook dat je andere kleurtjes kon nemen. Dat is niet zo erg als het afsnijden van een circuit, maar het is en blijft ook een fout die per toeval ontdekt wordt...

Ach, vanaf maandag maar ff allemaal strakke tijden rijden en in de wereld top 100 zien te komen _O_. Moet te doen zijn, toch *).

Edit:
    Hoe zit het met die gouden wagens?? Ik had laatst bij het XSN tournooi een gouden bak. Ik weet alleen niet hoe ik hieraan kwam! Ik dacht dat dit bij het XSN tournooi hoorde! Het was namelijk de eerste XSN race die ik reed. Maar ja, de rest van de competitie had ik hier geen last meer van....

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  2. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb gehoord???? kweet het niet zeker, dat als je een top 100 tijd neerzet je een gouden skin kunt kiezen.

Wie weet er meer van.

3. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Een top 10 tijd komt overeen met een gouden skin.
    Top 100 is een nog andere skin.

4. Chimaera

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dat zal het zijn... Ik had inderdaad op Engeland SS3 een top 60 tijd staan... Vandaar dat ik die verschrikkelijk irritante gouden wagen had! Ik vond hem echt niet mooi ofzo... Ik kwam er ook maar niet vanaf...

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is een bronzen wagen, top 20 is volgens mij zilver en top 10 is goud

6. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    nog geen patch te zien

7. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    de maandag duurd nog lang _O_

8. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    15:05 nog geen patch.

wachten...............

9. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Is het wel een betrouwbare bron?

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je de makers niet meer kan geloven, wie wel :confused:.

11. Chimaera

Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika is de dag nog maar net begonnen :). Vanavond zal de Patch wel komen... Ben zelf al de hele middag met Rallisport Challenge 2 bezig en heb nog niks gemerkt... Ben uit verveling gewoon een beetje rondjes aan het rijden in de meest lompe wagens om ff wat skins te unlocken... Wachtend op de Patch... Verslaving kan erg zijn :9.

12. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    idd maar ik denk dat misschien eea vannacht live zal gaan. Ivm met tijdsverschil europa-Amerkia.

13. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er, tenminste RSC2 werd geupdate daarnet. Er is een extra optie bijgekomen "challenge" waar je overigens nog niks mee kunt, maar waar je in de toekomst tijden mee neer kan zetten die dagelijks, weekelijks en maandelijks veranderen. Helaas zijn de tijden NIET gereset!!! :mad: Snap er niks van!

14. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    tijden worden vannacht gerest heb ik net gelezen.

23:49 update: XSN teamleaderboards zijn gereset.
    Nu de rest nog.

Hieronder een lijste met zaken die gefixt zouden zijn:

- fixed glitches
    - fixed problems with points getting added right
    - fixed incorrect unlocking for skins
    - added better voice ability (basically 4 players can now talk to everyone)
    - added challenges
    - added a way to see the top of a leaderboard

Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  15. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    07:00

Alle scores zijn gereset voor RSCII !!!!!!
    Eindelijk geen PP tacomas meer en ronde tijden meer die onmogelijk zijn.

Dus vanaf vandaag "clean" racen en lekker veel timetrailen voor een goede tijd.

16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi ga ik ook me best doen

17. Chimaera

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al gelijk een 2de plek neergezet op 1 van de velen stages :9. Nah ja, die zal er vanmiddag wel uitgereden zijn, wel lachen zo'n gouden skin, maar hij is echt lelijk |:-.

Verder hebben ze het over "fixed incorrect unlocking for skins". Ik zat nog geen 5 minuten te racen of ik kreeg een melding die me vertelde dat ik ALLE skins voor ALLE wagens unlocked had.... Bij een aantal had ik nieteens de 50km gehaald, nu heb ik al gelijk alle skins :confused: _O_ .

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Had persoonlijk toch een beetje de hoop dat tunen online mogelijk zou zijn. Helaas heb ik daar niets over gelezen. Zelf nog niet gespeeld, vanavond eens tijden zetten :9.

19. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    sta al 2x 1e ;)

20. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta nu bijna top 10 op zon ijsbaan met een BMW 318i :D

Deel Deze Pagina