bij de eerste heb je er een streepje neergezet en bij de ander een kruisje. Het maakt dus geen ruk uit.
Dude als je er niks van weet zeg er dan ook niks over... Het zijn verschillende schijfjes, alle technische detail sweet ik er niet echt van, maar op dit moment is Dvd+r de meer gangbare en al bijna de standaard geloof ik. Vrijwel alle dvd writers ondersteunen dan ook +, maar de meeste zijn + en - enkele uitzonderingen daar gelaten die alleen - schrijven. Nog maals het precieze weet ik er niet van misschien dat iemand anders je hier verder kan helpen...
Idd! je weet er niets over Wij hebben thuis het probleem dat m'n pc schrijft alleen - en m'n speler leest alleen + (of andersom) Dus deze kan je neit afspelen
Vroeger had je VCC (van Phillips), Betamax en VHS videobanden... Dat waren drie totaal verschillende manieren op je film op te nemen en af te spelen, en daar hoorden dus ook de bijbehorende spelers bij. Elk merk ging zich achter een van de drie standaarden scharen, waardoor die dus spelers en banden gingen maken voor dat systeem. Omdat de meeste producenten kozen voor VHS, werd dat de standaard, en werden de andere twee weggeconcurreerd. Zo moet je nu DVD+R en DVD-R ook zien. TIs nog even afwachten wie er uiteindelijk als winnaar uit de strijd komt, maar vooralsnog heeft DVD+R de overhand.
Ik weet niet zeker, maar volgens mij is ook een van de verschillen dat de een van buitenaf wordt beschreven en de ander van binnenaf. Maar dat heb ik ook maar vaagjes een keer gehoord. Misschien googlen?