Nou ik kan het allemaal niet meer bij houden er komen zoveel titels uitvoor de xbox.................................. wat is de top 5 games in nederland voor xbox.en welke GOEDE titels komen er nog een met de kerst en de rest van het jaar Deze games heb ik al: Halo,Dead Or Alive 3,Bloodwake,Jedi Starfighter PLZZ geef mij advies wat ik snap het allemaal niet meer............:{
Op het moment? Of die nog uitkomen? Kijk dat is moeilijk om op een briefje te geven, want bij mij zullen er wat meer racegames inzitten terwijl de ander meer houd van rpg's..
Project Gotham Racing en Tony Hawk 3 nu en eventueel Jet Set Radio Future, waarschijnlijk rond de eerste dagen van september Turok, een fps maar meer. Dan komt er midden september tot na de kerst nog zo'n sloot games uit dat ik je aanraadt de site www.gamerankings.com goed in de gaten te houden om zo op de hoogte te blijven van welke games zuigen en niet
Toen het eerste deel van Mortal Kombat uitkwam was er een ware woede ontstaan onder de ouders. ‘Wat als mijn kleine zoon straks zijn vriendjes wil onthoofden omdat hij dat in dat spel heeft gezien??’. Ed Boon, één van de vaders van de Mortal Kombat reeks trok zich niks aan van deze vrij zielige en overbezorgde opmerkingen en al snel kwamen deel 2 en 3 op de markt. Allebij toppers, hoewel bij deel drie veel mensen al het gevoel kregen dat het teveel van hetzelfde werd. In de hoop om Mortal Kombat weer nieuw leven in te blazen werd deel 4 compleet in 3d gemaakt, maar ook deze game was meer van hetzelfde en zag er niet verbazend mooi uit. Tijden is het stil geweest bij de Mortal Kombat studio’s van Midway maar toen kwam het bericht dat ze met deel 5 bezig waren, genaamd Mortal Kombat: Deadly Alliance. XBOX Picture http://www.gamecom.nl/img//i3099.jpg
Brute Force de Halo Killer zeggen ze http://www.computerandvideogames.co...ndvideogames.com/news/news_story.php?id=77718
De games die er bij mij bovenuit springen en die ik dan ook ga kopen zie je hieronder, mn verlanglijstje dus.. Volgende aankoop: Crazy Taxi 3 - 20 september Deathrow - 26 september Volgende maand: SEGA Soccer Slam - 24 oktober Unreal Championship - 25 oktober SEGA GT 2002 - 31 oktober November aankoop: Raven Shield - 7 november Splinter Cell - 14 november Xbox LIVE! - 15 november (nog niet zeker) December aankoop: Blinx - 1 december Mortal Kombat 5 : Deadly Alliance - 13 december Januari aankoop: XIII - 31 januari (2003 ) Games zonder releasedatum: State Of Emergency (?) Midtown Madness 3 (?) Metal Gear Solid 2 : Substance (?) Project Ego (?) Soul Calibur 2 (?) True Crime: Streets of L.A (?) Shenmue 2 (? - oktober?)
Zie hieronder games die ik heb. En binnenkort komen: Colin Mcrae Rally 3 Metal Gear Solid Substance SEGA GT 2002 Splinter Cell The Thing Hitman 2 Conflict Desert Storm Need 4 Speed Hot Pursuit 2 Silent Hill 2 007: Nightfire Timesplitters 2 Turok Evolution
Nou je klan echt beter wachten tot 2 september dan is Turok Evolution uit dat word echt een wreed spel! Echt dioe moet je kopen daar moet je nog effies op wachten geloof me! http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1383&PHPSESSID=67efd6aa2b05c789302ac54d301d14c6 http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=games&id=199
Ello, XBOX gamer omdat ik jou ken weet ik wat een echte game voor jou is.(?) Unreal Championship is echt iets voor jou of Turok: Evo. Zelf ga ik die laatste ook kopen en UC ga ik ook kopen alleen duurt het nog ff voor dat die uitkomt.(DEcember denk ik.)
Mij verlanglijstje: Grand Prix 4 13-9-02 The Thing 20-9-02 Mercedes-Benz World Racing 27-9-02 Elder Scrolls III: Morrowind 1-11-02 Colin McRae Rally 3 11-10-02 Need for Speed: Hot Persuit 2 24-10-02 Sega GT 2002 31-10-02 Harry Potter: Chamber of secrets 15-11-02 Metal Gear Solid 2: Substance 29-11-02 ? Mafia 1-12-02 Racing Evolution 24-10-02 Lord of the rings ? Burnout 2 ? Midtown Madness 3 ? Doom 3 mei-03 DTM Race Driver maart-03 Correct the releasedates if i'm wrong...
enclave, turok, morrorwind als ge van rpg houdt...... thps3-4, pgr... zijn al veel goeie games... uiteindelijk zulde toch zelf moete kiezen welke games ge ga kopen