Meerdere headsets op 1 Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoonieB, 27 jul 2004.

1. MoonieB

MoonieB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net aan een tweede headset gekomen, maar volgens mij heb ik hier dus weinig aan. Weet iemand of het mogelijk is om in games zoals PGR2 online met 2 voice communicators te gamen?

2. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is niet mogelijk maar je kan hem altijd als reserve houden

3. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is afhankelijk van het spel, bij pgr2 kan het volgens mij inderdaad niet, bij Links 2004 kan het wel, moet je wel beide gelijk inloggen op je eigen account(op dezelfde xbox natuurlijk).

Maar een 2e headset is natuurlijk nooit weg want ze hebben de neiging om redelijk snel af te breken

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    de officiele headsets breken idd erg snel af ( heb er nu al 2 kapot gemaakt en weer gerepareerd), maar ik vindt ze daarbij ook nog eens niet lekker zitten, vergeleken met die van RS3! Die headset is de enige die fijn blijft zitten!

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag bij psx shop een headset waar je nog een andere op kon aansluiten zodat je guest ook kan praten.

6. Iosh

Iosh !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n eigen 2-1 plug gemaakt. Een soort splittertje zeg maar, werkt perfect ! :)

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nou, maak een handleiding zou ik zeggen. Zou echt super handig zijn :)

8. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Idd! zou echt handig zijn :)

Net als diegene die eerst een handleiding maakte voor 'n eigen gemaakte memory card :D

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    het kan wel...er is volgens mij zelfs een tutorial voor op www.xbox-scene.com
    anders moet je ff zoeken op internet want ik heb het al gezien voor een paar euros,heel relax!

10. Iosh

Iosh !

Leuk Bevonden:
    0
    Tutorials zijn er zat te vinden online.. Zal vanavond wel een linkje zoeken :)

11. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik al sinds dag 1 van Xbox Live mijn GSM headset van mijn samsung werkt perfect en zit veel beter.

12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ergens een site gezien waar je splitters kon kopen, zou ff zoeken.

13. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    *off-topic*
    !SIC!?! jy hier, je hoort op vakantie te zijn!! Dat betekent geen forum vervuiling voor jou voor 2 weken ;) . Of heb je me zo gemist dat je maar besloten hebt om terug te komen?
    *on-topic*
    En dat er dan nog mensen zijn die roepen dat modden maar een domme bezigheid is *) . Er zitten functionele mods bij :D

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel werkt is bij een spel met guest functie allebij een verschillend gamertag nemen (dus je moet er wel twee op je xbox hebben). Dan kan je gewoon in elke controller een headset pluggen. Tenminste laatst werkte dat bij mij in Crimson Skies

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    PGR2 heb ik wel maar geen ervaring met 2 headsets online, maar wel met Top spin. En daarbij kan het dus wel! Dus volgens mij per spel weer anders...

17. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de voordeel van een headset?

18. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Om te overleggen met tactische games,afspraken maken met clanmatches , praten over het dagelijkse leven,zeggen waar iemand zit,grappen maken,vragen stellen aan glitches,ff lekker schelden.
    Of stelde je deze vraag voor de gein?

19. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zal het nog net niet in mijn sig zetten als domste quote ooit, maar deze verdiend eigenlijk toch wel een top 10 notering :cool: . De headset is vrij leuk, humoristisch en melig, want je kan er namelijk door praten, dit kan resulteren in de meest vreemde gesprekken waarbij ik dus laatst uitkwam op de groningse kontendans :confused: . En dat is nog niet alles, je kan niet alleen via de headset praten, maar je hoort ook nog es echt wat de andere mensen tegen jou zeggen. En dat is het voordeel van een headset. :D

20. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,woow!-->Dat weet ik allemaal zé,maar wat is eigenlijk bedoelde is-->heb je er een of 't ander voordeel mee als je "single player" speelt???...Ja,ik weet dat je in sommige spelletjes iets kunt uitspreken en je ventje(s) gaan 't dan doen.Maar behalve dat...heeft 't een voordeel of niet???(Live en Multiplayer telt niet mee)

Deel Deze Pagina