Mede XBox-ers, Wanneer komt GP4 uit voor de XBOX ? Het is mij veel te stil omtrend dit super spel. Op het internet lees ik release data die varieren van 23 augustus 2002 tot en met november 2002 ? Kortom, wie kan mij vertellen wanneer hij nou werkelijk uitkomt ? Thanx !
Boos dat Inforgrames hem niet opstuurt Koop je hem toch zelf, de game is het waard denk ik tenminste als die zo goed is als op de PC zit het goed -->
Boeiend, ik ga iig geen 70 euro uitgeven aan GP4, een game als UC koop ik misschien toch wel maar ik ga iig geen game kopen expres om te reviewen :{ Tis sowieso onzin dat wij niet in die perslijst staat
*zucht* Lees het topic eens door en dan weet je dat het pas eind oktober wordt *ergert zich aan dit soort mensen
*ergert zich aan mensen die het altijd beter weten ik kom elke dag op gp4 sites en forums, GP4 KOMT DE 1STE OF 2DE WEEK VAN SEPTEMBER
www.alphaf1.com ==>> 1ste week september www.grandprix4.net ==>> 1ste week september www.gamers.nl (forum) ==>> 2de week september www.gamemania.be ==>> 2de week september Official UK xbox magazine ==>> 1st week september en denk nu zelf s 2 sec na, eind oktober is het seizoen 2002 gedaan, is het dan nog de moeite een game gebaseerd op 2001 te releasen ???
Dat is iets dat Infogrames bepaald, ze hadden sowieso al een fout gemaakt door het seizoen van 2001 te pakken.
Dan nog even om de zaak te verslechteren : Ik zeg 31 oktober, maar op de lijst die wij laatst binnen kregen ontbrak GP4 gewoon! Die lijst was tot en met 31 oktober..
Viper : Dat is zeer triest nieuws ! Des te meer tijd om de dingen misschien te verbeteren aangezien console games niet zo ff zijn up to daten...(technisch gezien wel mogelijk op de XboX)