Vat hem ook niet helemaal. Denk dat het om een user gaat, maar zover ik weet ben ik hem nog niet tegengekomen. Graag wat meer info voor je zomaar vreemd begint te posten.
Het viel mij ook al op Aremas, iemand die alle reacties loopt te boycotten... /edit: Hier een goed voorbeeld.
Ik begrijp hem. Die gast is best dom bezig. Ook wel heel erg vervelend om zo te reageren en meteen het reactiesysteem te verpesten doordat je flink moet scrollen.
Sorry hat wat duidelijker moeten posten Maar het is zwaar irri als iemand anders gaat posten moet ie eerst een kilometer naar beneden scrollen
Een of ander ventje heeft het niet op de Xbox en gaat daarom het niews lopen verpesten door vervelende reacties. Helaas kan ik als modje op het forum geen reacties verwijderen op de mainpage. Hopen dat Kobold er wat aan kan doen of een andere redacteur.
laatst was er ook al zo'n lange reactie maar dan met zo'n smily, daar was kobold nogal boos over. Ik weet alleen niet of dat dezelfde was, anders had ik het wel geweten.... edit. is niet dezelfde . Tis wel irritant dat langzame laden
Waar blijven Kobold en zn nobele ridders? Die posts van die gozer zijn er nog steeds, echt vreselijk irri. Als je wilt typen, dan gaat het bij mij echt langzaam, letter voor letter, alsof ik net ben begonnen met een typcursus. Die xbox-cencuur- kerel is echt lomp bezig...
Ja, vreselijk irri. Ik zou hem een waarschuwing geven en als ie zich daar niet aan houdt dan hem is even alle hoeken van xbw laten zien en hem verwijderen. Nu we het toch over vreemde gastjes hebben. Er was laatst ook zon gast die overal alleen maar reageerde met punten en vraagtekens. Ik kreeg een pm met alleen maar punten. Echt vaag. ik zal is kijken wie dat was. (EDIT) Hij heet Im_obuch en reageert in deze thread met puntjes en ik heb ook een pmie gehad en daar stonden ook allemaal punten, ik weet niet waar dat op slaat. Hier is de link http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=56060
zo ook lekker volwassen dit ga je toch niet terug doen ofwel dan?? hij had wel gereageerd dacht ik maar heeft het later aangepast en 2 puntjes gezet