Hallo, Ik zat een beetje te surfen, en toen kwam ik deze site tegen: www.moneymiljonair.nl. En nou is mijn vraag, werkt dit echt. Ik denk van niet, maar als het zou werken
het is een adverteer bedrijf dus waarschijnlijk wordt je inbox vol gespamd. Ook zie ik dat ze met 'parels' werken; en voor 1 miljoen parels krijg je maar 12.50. dus echt 'miljonair' word je er niet van. ( alhoewel dat waarschijnlijk niet geld voor de mails die je dan ondertussen hebt ontvangen )
ik heb me 1 jaar geleden (zoiets)aangemeld en ik krijg nog steeds van die parel mailtjes, die 0,000022 (wel overdreven maar goed )eurocent per stuk waard zijn. Gelukkig heb ik nu een andere e-mail, dus heb er niet zoveel last van.
Ze geven echt niet zomaar wat geld. Zij zullen er altijd rijker van worden. Er zal vast een addertje onder het gras zitten.
ze verkopen je emailadres denk ik ook door... Ik had eerst ook zoeits: Euroclix dat werkt dan weer wel, en is ook nederlands. Lever geen spam op, alleen mailtjes van hun (daar krijg je dan punten voor)
het werkt, en ik kanj het weten. ik ben lid op diverse soort gelijke sites en heb ik 3 jaar tijd ongeveer 500 - 600 euro verdient(=uitbetaald). het is neit veel.. ik weet het.. maar je doet er bijna geen flikker aan. jullie mogen mij wel pmmen voor meer informatie enz.
ik heb via zo'n soortgelijke site ook keer aangemeld. Maileuros heet het. betaald al bij 5 euro uit ! wow dacht ik.... nou.. nu na ee njaar lang mailtjes ontvangen. om de 2 dagen wel minimaal 2-3. 1 eurocent per mail. soms nog geneens. na een jaar bijna de 5 euro !!!! pffff achteraf maar niet gedaan heel wat klikwerk steeds.
ook als ik naar die banner onderop kijk... 'Pabo: de beste erotische katalogus' Dan is het mij ook al duidelijk wat voor mailtjes je dan binnenkrijgt :{