Ik speel Battlefield altijd met veel fun en de graphics heb ik nog geeneens opgemerkt. Oké ze zijn niet geweldig mooi maar de gameplay blijft baanbrekend.
Krijg je ook missies of is het meer capture the flag met bots weet iemand dat? En kan je bij battlefield 1942 missies doen?
Hmmm ik wil liever First Person screenshots zien aangezien het een First Person shooter is. Ik heb deze game regelmatig op de PC gespeeld. En wat was dit een coole game, zoveel ruimte, zoveel voertuigen. De gameplay zat heerlijk in elkaar vooral in Multiplayer. De game gaat toch live?
Ja hij gaat live en ik heb al filmpjes ervan gezien op Gamekings en het ziet er erg vet uit. Alleen was er soms iets met framedrops...
http://www.gametrailers.com Een zeer vet nieuw Gameplay filmpje en het zuiet er zeer goed uit.... Moet je echt checke!!!!!
Ziet er echt vet uit! Echt cool hoe die gast de auto vol met explosieven plaats om hem vervolgens tegen een vijandelijke voertuig aan te rijden en met een druk op de knop de explosieven ontsteekt. Ik hoop wel dat ze de besturing van de vliegtuigen iets makkelijker maken aangezien ik het nogal lastig vond om te vliegen op de PC.
Ik denk dat vliegtuigen besturen wel makkelijk word aangezien vliegspellen op consoles altijd wel beter te besturen zijn dmv controllers.
Ik denk dat ze eerst naar de ps2 screens hebben gekeken. Op de xbox ziet het er beter uit maar het kan natuurlijk beter. Bij dit spel maakt het zowiezo niks uit omdat de gameplay gewoon goed word. Het enigste wat beter moet worden is dat er geen framedrops moeten komen (zie pu)
Ik heb eergister de PU E3 DVD zitten bekijken. En hier lieten ze ook wat beelden zien van BF. Het zag er wel cool uit. Maar ze zeiden erbij: De game is met 16 tot 32 mensen in multiplayer te spelen. Bedoelen ze hier xbox live mee? Want ik dacht dat je maar met 16 man online kon?
Met 32 mensen Live lijkt me onwaarschijnlijk, zou voor het eerst zijn dan of niet? Het lijkt me in ieder geval wel een cool spel, nou maar hopen dat mijn inet verbinding in mijn nieuwe huisje Live nog toe laat
http://previews.teamxbox.com/xbox/773/Battlefield-Modern-Combat/p1 hier vind je een preview (met video)
Ja dat zou zeker jammer zijn, ik vind het altijd wel tof om een dogfight te houden...(alhoewel bij mij een dogfight altijd werd gestaakt omdat er altijd iemand is die zichzelf dood vliegt tegen een berg ofzo)
Mij lijkt het wel leuke game worden Jmmr dat ik zon kkut langzaame internet verbinding heb dus 16 tegen 16 man zit er voor mij niet in jmmr.