Battlefield Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 22 mei 2004.

1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel Battlefield altijd met veel fun en de graphics heb ik nog geeneens opgemerkt. Oké ze zijn niet geweldig mooi maar de gameplay blijft baanbrekend.

2. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je ook missies of is het meer capture the flag met bots weet iemand dat?
    En kan je bij battlefield 1942 missies doen?

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik wil liever First Person screenshots zien aangezien het een First Person shooter is. Ik heb deze game regelmatig op de PC gespeeld. En wat was dit een coole game, zoveel ruimte, zoveel voertuigen. De gameplay zat heerlijk in elkaar vooral in Multiplayer. De game gaat toch live?

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja hij gaat live en ik heb al filmpjes ervan gezien op Gamekings en het ziet er erg vet uit. Alleen was er soms iets met framedrops...

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt vet uit! Echt cool hoe die gast de auto vol met explosieven plaats om hem vervolgens tegen een vijandelijke voertuig aan te rijden en met een druk op de knop de explosieven ontsteekt:). Ik hoop wel dat ze de besturing van de vliegtuigen iets makkelijker maken aangezien ik het nogal lastig vond om te vliegen op de PC.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat zeuren jullie dat die Graphics er niet uitzien !?! Ik vind het er jiust supercool uitzien !

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat vliegtuigen besturen wel makkelijk word aangezien vliegspellen op consoles altijd wel beter te besturen zijn dmv controllers.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat ze eerst naar de ps2 screens hebben gekeken. Op de xbox ziet het er beter uit maar het kan natuurlijk beter. Bij dit spel maakt het zowiezo niks uit omdat de gameplay gewoon goed word. Het enigste wat beter moet worden is dat er geen framedrops moeten komen (zie pu)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergister de PU E3 DVD zitten bekijken. En hier lieten ze ook wat beelden zien van BF. Het zag er wel cool uit. Maar ze zeiden erbij: De game is met 16 tot 32 mensen in multiplayer te spelen. Bedoelen ze hier xbox live mee? Want ik dacht dat je maar met 16 man online kon?

11. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Met 32 mensen Live lijkt me onwaarschijnlijk, zou voor het eerst zijn dan of niet?
    Het lijkt me in ieder geval wel een cool spel, nou maar hopen dat mijn inet verbinding in mijn nieuwe huisje Live nog toe laat :confused:

12. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje ziet er echt stoer uit. Het spel gaat nu nog meer om voertuigen draaien.

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb wel nog geen vliegtuig gezien.. Wel jammer als ze die er niet in doen.

15. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou zeker jammer zijn, ik vind het altijd wel tof om een dogfight te houden...(alhoewel bij mij een dogfight altijd werd gestaakt omdat er altijd iemand is die zichzelf dood vliegt tegen een berg ofzo:))

16. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij lijkt het wel leuke game worden:p
    Jmmr dat ik zon kkut langzaame internet verbinding heb:mad: dus 16 tegen 16 man zit er voor mij niet in jmmr. :'-(

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wanneer komt dit spel uit?

18. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht Q1/Q2 van 2005

Deel Deze Pagina