Hey, Ik had een gamerstag van 2 maanden en die is nu voorbij, ik heb nu een andere met Live! starters kit(kurt nitro actie *) ) maar ik probeer alles maar ik kan nergens mijn oude gamerstag loskoppelen van mijn .Net paspoort en hem veranderen. Weet iemand hoe dit kan?
En zelfs dan kan het niet,want die mensen hebben daar ook geen zeggen over. Ik heb een andere msn genomen,en daar mijn tag aan gekoppeld.
Heb toevallig vandaag dezelfde vraag naar de helpdesk gestuurt, met reply dat een geannuleerde tag 60 dagen actief blijft, daarna vervalt hij en kun je de nieuwe tag koppelen aan je passport(hotmail of net). Kan je jammer genoeg het mailtje niet laten zien, heb hem al weggegooid. Dus maar hopen dat het zo is, anders over 60 dagen gaan klagen.
Dus na 60 dagen vanaf de dag de je gamertag gestopt is wordt ie automatisch los ge koppeld en kan je weer een nieuwe eraan koppelen? Goede thread btw.. ik loop ook al een tijdje met die vraag
wel als je dezelfde email en liveaccount behoud , zoals ik. hier was laatst ook al een thread over, een moderator kwam er ook niet uit
Dat is me geschreven, en ga der vanuit dat ze het daar wel weten. Heb zelf ook aardig gezocht op de site hoe ik hem los gekoppeld kreeg. De mijne moet nu nog 59 dagen, dus als iemand eerder is, laat het hier even weten als het ook werkt.
ik snap niet dat je nadat je gamertag hebt opgegeven en dan weer een nieuwe neemt... wat voor zin heeft dat? waarom niet meteeen een goeie?
Was der mijne een beetje moe, en dan kan je of een nieuwe nemen en doorgaan met een tag die je niet wilt, of een nieuwe nemen. En der zijn nogal veel Psycho666 mensjes actief op internet enzo. Voelde me niet meer uniek, en verandering hoort nu eenmaal bij de mens.
Nee, dat gaat me net iets te ver, en is geen reclame voor die lieve duitse mensjes met hun prachtige muziek. Heb een tijdje gedacht over Blutengel of Xymox, maar is toch gewoon mijn doopnaam geworden, de heilige antonius, maar weer waren er mensen eerder dan mij, dus heb hem gesplitst en NL er tussen gezet, zie hier anto NL nius. Als je het snel achter elkaar zegt krijg je zelfs iets wat op antonius lijkt.
Kwam door de Kurt nitro actie. Ik wou eerst mijn trial verlengen maar dan kreeg ik geen gratis game :{