[Pitfall] Vast bij 11%

Discussie in 'Algemeen' gestart door crazymaniac, 28 jul 2004.

1. crazymaniac

crazymaniac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast op een stuk dat je vanaf de hand van een stand beeld naar een liaan spring, dan op een soort mee draaiende steen springt, ook vastgehouden door een standbeeld. Dan kan je nog naar een tweede liaan springen vanaf die steen en dan kan je dus slingeren. Maar alles waar je heen kan is te hoog... Wat moet ik daar doen? Zoals al gezegd in de titel, de game is dan 11% ver.

2. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al een tijdje geleden dat ik het nog gespeeld heb, maar ik denk dat ik weet waar je zit.

Als je op die hellende steen springt moet je naar rechts gaan. (dat zal die 2e liaan zijn waar je naartoe kan springen)
    Als je op die liaan springt moet je naar rechts kijken. (Daar zie je terug een hand van een standbeeld) Het is inderdaad lastig om daar naartoe te springen, maar het lukt echt wel. Zorg dat je laag genoeg het liaan vasthebt zodat de slingerbeweging veel verder reikt. Als de liaan op haar hoogste punt geslingerd is spring je naar het hand. Normaal zal Harry er niet opgeraken, maar zal hij de rand van het hand vastnemen. Dan kan je eropklimmen en uw weg verderzetten.

Hopelijk was het duidelijk genoeg
    Succes,

3. crazymaniac

crazymaniac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt *) Thanks!

Deel Deze Pagina