Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

gewoon het zwaard equipen. of hij moet kapot maken dan moet je naar een smit gaan

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Y is magie, X is wapen. Dus gewoon op de X drukken.

(toch weer eens een keertje hier posten = da_master_chief in een nieuwe identiteit :D)

3. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    security heb je duidelijk wel nodig voor zakkenrollen want hoe hoger je security hoe betere spullen je kunt zakkenrollen dus is egt wel nodig:D

4. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    het fijne aan crossbows is dat ze 20-20 zijn of 40-40 je schiet dus altijd evenveel eraf:D

5. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    ik vind het trouwens wel jammer dat e ontwikkelaars van dit spel heel veel dtijd hebben besteed aan zwaarden en axen maar bogen en kleding (voor unarmoured) en nog meer skills veel minder

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

je ijlt hozer :{

7. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    kijk in het boekje van morrowind staat het in bij picking pockets dat je achter iemand moet sneaken en als je er dan op klikt krijg je die inventory (zoals je waarschijnelijk wel weet) en hoe hoger je security skill dan is des te meer dingen zie je die hij bij zich heeft

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het staat er niet in. Heb het boekje hier voor me liggen.

9. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

huh ben jij dat morrowind master _O_ _O_ _O_
    Zoals Amras ( :cool: ) al zei staar er niet in

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2004
  10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal, ik ben lang niet meer op xbw geweest. Niet zoveel zin meer in, en nu is het weer vakantie. Dus weer veel vrije tijd. da_master_chief vind ik (vond ik vroeger al) niet geweldig. Dus maar een andere account aangevraagd.
    Vorige week heb ik morrowind eens onder het stof uitgehaald, maar in mijn enthousiasme heb ik mijn nieuwe game over mijn oude save gegooid |:- |:- |:- |:- Dus nu ben ik mijn opgetrainde dark elf fighter met wat hulpmagie kwijt :mad: :mad: Maar zoveel speel ik Morrowind onderhand niet meer. Af en toe nog eens een uurtje wat sentiment ophalen :D ;)

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft Olifunf gelijk. Ik kan me ook zoiets herinneren uit het boekje...

Hoe verbeter je trouwens de skill sneak? Ik heb het een keer geprobeerd en een tijd gesneaked maar mijn skill liep nooit vol. Of wordt je er alleen beter in als je niet gezien wordt en dan wat jat ofzo?
    Is het trouwens niet lastig om in shops e.d. spullen te jatten, met die verkopers en bewakers?

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

skill sneak verbeter je gewoon om de hele tijd sneaking rond te sneaken.
    is lastig als je in nix getraind ben meestal taunt ik de guards

13. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je in het spel veel gasten af, bijvoorbeeld guards enzo?

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt helemaal aan jezelf.

Je kunt alleen de hognodige personen uitschakelen. Je kunt er ook voor kiezen om als sterke fighter een hele stad op te ruimen.

15. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    sterke fighter is niet het goeie woord... Evil fighter komt beter in de buurt als je dat doet :D:D

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek dan maar eens in het boekje waar het staat. Ik heb het zo snel echt niet kunnen vinden.

Je traint sneak alleen als je sneakt, en het sneakicoontje er staat. (iemand ziet je dus niet doordat je sneakt).
    Je kunt dit trainen door gewoon achter iemand te gaan staan en te sneaken.

17. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij lult, Ik heb zelf uitgezocht toen der tijd Sneak en Security heb je nodig
    wil je zakken rollen. _0/

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik quote uit het morrowind goty boekje

19. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    dit bewijst dus niks over het trainings gedeelte

20. Kolf

Kolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wilt je sneak skill verbeteren? Dat kan je op ongeveer dezelfde manier doen als je athletics; een goede plaats uitkiezen en op een of andere manier een gewicht op je sneak-knop plaatsen (op pc gaat dat althans makkelijk).
    En, nee je moet niet iets stelen terwijl je sneakt om je sneak skill te verhogen, maar als je wel iets jat gaat je sneak balkje toch wat extra omhoog. Je kan dus eigenlijk op een plek gaat zitten bij voorkeur achter een onbewegelijke NPC die ook nog eens alleen is, en dan de sneak knop ingedrukt houden op een of andere manier. Tipplaats voor sneak: Wolverine hall, tussen fighers guild en mages guild verdieping staat er een NPC in een kamertje met in een andere kamer nog een. Ga achter hm sneaken en wachten maar. Tipplaats voor athletics: Balmora; zoek in de rivier een goede spot bijvoorbeeld tegen een pilaar van een brug en zorg ervoor dat je ertegenaan blijft ZWEMMEN, op een of andere manier zo houden en wachten maar he... O-)

suc6

@ Olifunt: Ik heb het eens getest of je security skill invloed heeft op zakkenrollen, en bij mij was dat wel degelijk zo. Op de pc kan je een console oproepen waarin je vanalles kan typen(oooh, cheaten ;) :9 ) en ik heb zo iemand proberen te zakkenrollen met een lage, normale en hoge security. Je security skill gaat pas 'in werking' nadat je op het mannetje hebt gedrukt. Het zorgt er in een grote mate voor welke items je te zien krijgt, en in een minder grote mate zorgt het ervoor of je slachtoffer je opmerkt nadat je hebt proberen te gappen (het 'geluid' dat je maakt om de items de pocketen).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina