Turok?????

Discussie in 'Algemeen' gestart door pacboyslim, 22 aug 2002.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Turok op de N64 was best wel tof, en alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien van de nieuwe versie zijn best wel cool.

Ik vind het raar dat hier op het forum in alle lijstjes met spellen 'die ga ik halen' dit spel nooit genoemd wordt...

Dus ik vraag me af: "Wie gaat 'm halen?" en "Wat vind jij van dit spel?"
    (Ik ben trouwens aan het twijfelen of ik 'm ga kopen)

2. Dagull

Dagull In je smoel!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie net zo leuk si als de 1ste Turok koop ik m wel want dat vond ik een vette game

3. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em echt wel halen die gravity disrupter sniper en alle wapens zijn VEEEET stoer!!

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta in al die threads met m'n lijstje en daar staat Turok zeker wel op. Ik wacht wel ff op de review....

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies eerst de review, daar wacht ik trouwens met elk spel op, geeft je toch wat meer zekerheid over wat je koopt.

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me toch wel een erg vette game.

7. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, maar toch lees ik altijd de review voor 't geval dat....

8. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Precies that's the way, zo doe ik het ook :) Gelukkig ben ik niet de enigste... :eek:

9. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier altijd helemaal afgeblaft als ik zeg dat ik een spel niet koop vanwege de matige review. Zeggen ze "ja, kun je zelf niet beslissen of je iets leuk vindt" enz. Intussen heb ik wel een collectie met alleen maar klassiekers opgebouwd (ook voor Psone, PS2 en GC)....

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Uiteindelijk hebben de 'grote' sites (IGN, Gamespot) toch gelijk met hun reviews.
    In het begin had ik nog wel miskopen voor N64, maar sinds internet koop ik alleen maar toppers. Daarom heb ik ook maar drie spellen voor de Xbox....(en twee voor de Kubus)

Zoals al die threads van een poos geleden waarin iedereen vroeg welk spel te kopen, daarin was ook altijd mijn advies om te wachten op reviews en betere spellen.

11. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik koopt em wel ... of de reviewcijfers moeten zo laag zijn (Bloowake alike) dat ik em niet haal .... kheb nl. wel weer zin in een frag feestje

... LET'S SLAY SOME DINOSAURS! ...

mzzl munch and ABE

12. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    heeft die een mp functie??? zoals bij halo ofzo , dus je vrienden afslachten !?

13. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( :'-( Heb medelijden :)

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het alleen jammer dat er monsters in zitten t is veel leuker om dino's te killen.

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja +bots:)

16. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik ook liever alleen dino's al la Dino Crisis (komt trouwens ook naar de Xbox). Al die verzinsel-monsters vind ik geschiedenistechnisch niet correct. Of speelt het zich af op eeen andere planeet of zo ?

17. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    heeft ie co op

18. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, dit spel kan me dus echt niet boeien. Heb wel alle filmpies gezien, artikelen gelezen enzo. Vind de acties die gedaan worden orgineel (wereldrecord wachten en naamswijziging) maar het spel lijkt me nog steeds niks.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik kan niet wachten... ik heb al heel veel spellen uitgespeeld en xbox live .. tja daar moet ik nog heeeeeeel lang op wachten

20. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    zolang ie maar een multiplayer functie heeft zodat ik m'n broer en zijn maat terug kan afslachten is het goed !!

dan kon het me zelfs nie schelen moesten het ipv dino's , muggen waren die ik moest neerhalen :+

Deel Deze Pagina