Zwart-beeld no scartaansluiting

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mastapiece, 23 aug 2002.

1. mastapiece

mastapiece Guest

Eej mensen, k heb nu net 10 me x-box en op mijn tv op me kamer aangesloten en nu krijg ik zwart/wit beeld. In de vorige thread stond er ook al iets over maar daar had die gast een scartingang op ze tv en ik niet (k heb zo'n videoinput en een audioinput, dus er kunnen maar 2 van de 3 kabeltjes in me tv).
    Wie weet wat k moet doen, k kan dus geen advanced scartkabel kopen want daar heb k dus nix aan...

Who knows what to do?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Met de geroeten van: Paul:9

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je wel een antenne aansluiting?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    2 van de 3? Hmzz, je hebt totaal geen SCART aansluiting op je TV? (dus met die pinnekes)

4. mastapiece

mastapiece Guest

euhm, ik ga nu ff voor je kijken...moment........nou k zie geen antenneaansluiting, maar wel zo'n ingang waar je kabel voor de televisie in moet, dus dat je dan naar rtl4,yorin etc etc ken kijken (goed uitgelegd zo:D)

Met de geroeten van: paul

5. mastapiece

mastapiece Guest

nee, k heb helemaal geen enkele scartaansluiting, dit is trouwes het merk van me tv:

COSMEL

thats it

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, zegt niet veel, ehm heb je een boekje (van je TV)?

7. mastapiece

mastapiece Guest

tsja, dat word moeilijk denk k, dat ding is al best oud (jaartje of 6 oud) dus k kan wel ff naar een boekie gaan zoeken maar of k hem vind...k weet het niet...

voeg me anders ff toe op msn:

mastertorretje@hotmail.com

is wat makkelijker praten

Thx voor de hulp alvast guys!

groeten: paul

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maakt niet uit, wij hebben hier ook nog ergens een 8 jaar oude Sony 60cm staan die heeft ook gewoon 2/3 scart ingangen.. (mjah, was toen wel n duur dingetje :D)

EHm je moet eens kijken of je een S-Video IN hebt, ik heb geen idee hoe dat er uit ziet maar was geloof ik een ronde ingang :+

9. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Is je X-BOX instelling misschien 60 hz i.p.v. 50 hz?
    Kanaalinstelling is goed?

10. mastapiece

mastapiece Guest

K heb de volgende 2 ingangen voor die 2 kabeltjes (dus 1 kan der zoiezo niet inb me tv)

AUDIO IN

VIDEO IN

dat is alles:confused:

vaag joh...

groeten van paul

11. mastapiece

mastapiece Guest

k kan trouwes bijna nix instellen voor me tv , alleen kleuren enzo...maar dat heb hier nix mee te maken...

12. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0

13. mastapiece

mastapiece Guest

ja dat heb ik al gedaan, geluid enzo is allemaal goed alleen dat zwartwit beeld is kut...

nog iemand andere suggesties??

14. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doet die het op andere tv's wel goed??

en anders nieuwe tv kopen :+

15. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet ff naar een winkel gaan waar ze tv's verkope. Het makkelijkst is het misschien als je naar de winkel gaat waar je hem hebt gekocht. Daar kun je volgens mij meestal wel zo'n soort van uitbreiding kopen voor meer scart-aansluitingen. En als ze dat niet hebben, weet de verko(o)p(st)er denk ik nog wel een oplossing. Suc6 ermee he!

16. mastapiece

mastapiece Guest

op de tv van me ouders werkt ie perfect....maar die hebben wel scartaansluitingen

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Teddy Rukspin says: speel je hem daar toch op Paultje :+

18. mastapiece

mastapiece Guest

bij de tv winkel zeggen ze dat ik de leverancier van me xxbox moet bellen...:confused:...maar wat is het NEDERLANDSE telefoonnummer, k heb nl geen zin om met een engelse vent te gaan zitten leuteren....alvast thx...

Paul

19. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
  20. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel simpel, je moet een speciale kabel hebben, geen scart, een kabel die je gewoon in je tv plugt (antenne aansluiting) heb ik zelf ook, de kabel voor de zenders stop je daar gewoon bij in, ik zoek ff wat info op internet, maar je hoeft je echt geen zorgen te maken dat je een nieuwe tv moet kopen ofzo. To be continued...

Deel Deze Pagina