Desert Storm: eerste review

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 23 aug 2002.

1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Interesting, ik gaat em ook eens lezen

3. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn er wel tevreden over, gfx zijn niet zo goed en ook de AI van je medespelers levert kleine problemen op maar als je wilt doorbijten is de game wel goed. De 2 player optie is volgens hun magnifique maar bij de 4 player krijg je een te slome framerate

We wachten op meer, dit is de eerste en ze kunnen natuurlijk in de aankomende 2 weken nog wat kleine dingetjes verbeteren bij Pivotal :)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat dacht jij :) Dat spel is allang af en wordt nu gedrukt en daarna verspreid... :)

ehm tsja, ik vind die minpunten toch wel belangrijk hoor :+ Nouja, eens lezen.

5. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Jamaar die gasten hebben de game misschien ook al 1 of 2 weken in hun bezit dus in die tijd kunnen ze toch nog wat tijd hebben gehad voor "dingetjes":+

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik deze game niet ga kopen. Die minpunten vind ik toch wel belangrijk. (geen goede grafix, geen goede A.I)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    http://www.areaxbox.de/

Heeft ook een review staan, mijn Duits is alleen bagger dus heb geen zin om hemt e lezen, wel een 83% gekregen

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ik weet het nog niet ik heb die oxm 7 net gehaald met die demo ga ik nu ff spelen.
    zal zo direct mijn bevindingen met y'all delen

<edit>
    ik heb net ff een half uurtje gespeeld en ik ben echt teleurgesteld in dit spel, niet alleen omdat de graphics waardeloos zijn maar het geheel voelt aan alsof ze dit spel in een half jaartje gemaakt hebben....halo it aint

</edit>

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2002
  9. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik vind um JUIST cool

Deel Deze Pagina