Hallo iedereen, Vandaag wilde ik bellen naar het 0800 nummer van Microsoft om support te krijgen voor mijn Xbox, maar dat nummer is niet te bellen met een gsm. Is er een ander nummer wat ik kan bellen of is dit het enige nummer? Wij hebben namelijk bewust geen vaste telefoonlijn meer, vandaar. Anders moet ik ergens anders gaan bellen...]:-
Mailen is ook niet handig, duurt veel te lang. Dit is idd het enige nummer dat IK ken.. nuttige reactie mann!
ik heb op 2e kerst dag mail gestuur kreeg net andwoord maar ik moet hem op nieuwe stuuren ze spraken daan geen nederlands meer eerst wel
Bedankt voor de info, nu maar van een vast toestel bellen... jammer dat het niet via gsm kan... Bedankt!
De topicstarter zegt bewust gekozen te hebben voor alleen een mobiele aansluiting, dan hoef je niet aan te gaan geven hoe jij belt
tjeez WouteR, ik begrijp best dat je alles een btje in het gareel moet houden hiero maar je hoeft zeker niet net zoals me vader te gaan doen.....op ALLES zeiken wat iemand fout doet...tjeezzzzzzz....word nou een btje te gek.... en ga nou niet weer met zo'n bekkie reageren van: jajaja...leuter maar lekker verder..ik weet toch alles beter want dat is niet zo ich habe gespracht
Het is alleen bij dat nummer van Xbox, ik dacht 0800 023 9438 of zoiets, dat als je een verkeerd persoon aan de lijn krijgt, je uren bezig bent, want dan is dat bijv. nogal kut als ze je gegevens niet meer kunnen vinden en je alles dus mag gaan spellen. Ik raad iedereen aan die gaat bellen naar de customer support om in ieder geval, als je zo stom was dat nog niet te doen, je in de schrijven op xbox.com
Ik zal gelijk vragen bij MicroSoft waarom het niet mogelijk is om met een gsm te bellen, want ik vind het wel wat raar. En kraak Wouter niet af, hij doet een goed iets hier op het forum.
simpel, een gsm is te duur. een 0800 nummer is gratis, maw microsoft moet aan de firma waarmee jij belt (meestal KPN) de telefoontikken betalen. voor een vaste aansluiting betalen ze hier maar een paar cent per minuut voor (nog niet eens denk ik) terwijl ze voor een gsm een véél hoger tarief moeten betalen (10 keer zoveel ofzo)
Hij zorgt er tenminste voor dat het niet zo'n puinbak word, met allemaal offtopic zooi, waar ik allergisch voor ben. En als je dan zo graag weten wil waarom hij mobiel belt, waarom mail je hem dan niet? Das makkelijker, hoef ik dat niet door te lezen, ik klik namelijk een topic aan voor het support nummer, niet voor offtopic troep. greetz, Rick=]
Heeft iemand toevallig een idee naar welk ik nummer ik wel kan bellen met een mobiele telefoon? En geen gezeur over vaste telefoons aub, die heb ik namelijk niet
opzich zit er achter elk 0800 of 0900 nummer een normaal nummer dus iets van 1234-123456. Daar zou je dan achter moeten zien te komen, maar hoe.... succes